Miten on helpointa ottaa yhteyttä DNA asiakaspalveluun? Tarkista DNA yhteystiedot ja valita tapa
DNA Suomessa
DNA Oyj on yksi Suomen johtavista teleoperaattoreista. Se tarjoa helppokäyttöisiä ja turvallisia verkkopalveluja asiakkaille. Yritystoiminnan keskeinen kasvualue on uusi tapa työskennellä, ajan ja paikan riippumatta, älykkäiden laitteiden, viestintäpalvelujen ja nopean ja turvallisen verkon avulla. Teleoperaattorit toimittaa palveluita noin 65 maihin.
DNA asiakaspalvelu palvelee asiakkaita melkein koko Suomessa. DNA-verkko tavoittaa yli 5 miljoonaa suomalaista ja kattaa 99% Suomen väestöstä. DNA yhteystiedot voidaan helposti löytää, riippumatta missä maanosassa ollaan. Yksi vahvuuksista on huippuluokan kiinteä ja langaton verkkoinfrastruktuuri. DNA on suurin kaapelitelevisio-operaattori ja Suomen johtava maksutelevisio-operaattori.
Mitkä palvelut ja tuotteet DNA tarjoa?
DNA yhtiön päätavoite on tehdä asiakkaiden elämää innostavammaksi, tuottavammaksi ja viihdyttäväksi tarjoamalla korkealaatuisia ääni-, data- ja TV-palveluja viestintään, viihteeseen ja työskentelyyn. Yritys palvele sekä kuluttajia sekä yrityksiä ja tarjoa niille tarvittavat palvelut ja laitteet.
Kuluttajat voivat saada erilaiset tietoliikennepalvelut, kuten:
- Matkapuhelimet ja liittymät
- Nettiliittymät ja laitteet, kuten modeemit ja nettiyhteys kotiin
- Televisiopalvelut ja tuotteet, kuten TV-hubi ja kanavapaketit
- Tietoturva- sekä laiteturva palvelut
- Lisälaitteet ja tarvikkeet, kuten kuulokkeet, älykellot, varavirtalähteet jne.
Myös yritykset saavat kaikkea, mitä tarvitaan liiketoiminnassa, muun muassa:
- Matkaviestinpalveluita
- Tietoliikennepalveluita
- Puhepalveluita
- Puhelinliittymät
- IoT – esineiden internet, joka on verkon laajentuminen koneisiin ja laitteisiin, joita voi ohjata ja mitata internet-verkon yli
- Palvelut muille teleoperaattoreille
Käytä DNA yhteystiedot, jotta saada apua tilanteessa nopeammin ja vaivattomasti
DAN palvelee todella paljon ihmisiä ja toimi koko Suomessa. Kysymykset ja ongelmat voidaan ratkaistaa monilla tavoilla. Jos olet DNA asiakas ja asut DNA kaupan lähellä, voidaan kyllä käydä siellä ja hoitaa kaikki asiat myyjän tai apuhenkilön kanssa. Mutta jos ei ole mahdollisuutta mennä myymälään, on saatavilla seuraavat keinot ottaa yhteyttä DNA tukiin tai asiakaspalveluun.
- Minun palveluni on avoinna aina. Pitää vain kirjautua DNA tunnuksella sivulla minunpalveluni.dna.fi/kirjautuminen
- Asiakaspalvelu puhelimitse numerolla 044144044 arkipäivisin 8-18, lauantaisin 9-16:30
- Seniorilinja on saatavilla numerolla 044144244 arkipäivisin 9-16
- Vika- ja katveilmoitukset numerolla 0800300500
- Myyntipalvelulle voidaan soittaa arkipäivisin 9-20, lauantaisin 10-16
- DNA tekninen tuki- ja ohjeefoorumi on aina avattu DNA verkkosivulla, täytyy vai olla internet yhteys tuki.dna.fi/org/dna-fi
- Lähettää sähköpostiviesti voidaan myös verkkosivulta
- Löytää lähin myymälän ja tarkistaa aukioloajat voidaan sivuston kehittämän palvelukartan avulla map.karttapalvelut.fi/dna
- DNA asiakaspalvelu chat voi aina auttaa.
DNA sosiaalisessa verkossa
Jos vietetään paljon aikaa sosiaalisessa mediassa, o myös mahdollista ottaa yhteyttä DNA:an heti Facebookista tai muista verkoista. Siellä voidaan kysyä yleisiä tuotteista ja palveluista, pyytää apua häiriötilanteissa, lukea uutiset, kommentoida mielenkiintoiset aiheet ja osallistua keskusteluissa. DNA:lla on sivut:
- Facebook facebook.com/dna.fi
- Twitter twitter.com/DNA_fi
- Google + plus.google.com/+dna_fi
- Linkedin linkedin.com/company/dna-ltd
- Instagram instagram.com/dna_fi
- Youtube youtube.com/dna_fi.
Mitä tehdä, jos täytyy ottaa yhteyttä DNA yritysasiakaspalveluun?
DNA antaa erilaisia palveluita sekä kuluttajille että yrityksille. Jotta asiakaspalvelu voisi auttaa tai tehdä muutokset yrityksen palveluissa, pitää olla yrityksen nimetty yhteyshenkilö, muuten tietosuojan politiikan vuoksi mitään tiedot ei anneta.
Jos täytyy saada vastauksen pikaisesti, on parempaa soittaa tai chattaa. Voidaan myös lähettää sähköpostia tai jäädä yhteydenottopyynnön. Siis DNA yritysasiakaspalvelu on saatavilla eri tavalla:
- Puhelimitse arkisin 8-17 numerolla 044144099. Sen avulla voidaan hoitaa kaikki laskutus- ja sopimusasiat, tehdälisätilaukset ja tehdä tuotemuutokset.
- Sähköpostiviesti voidaan lähettää osoitteeseen yritysasiakaspalvelu@dna.fi. Mutta pitää ymmärtää, että tämä yhteydenottotapa kestää vähän.
- Kiireellisissä asioissa pitää soittaa 044144099, saatavilla 24/7. Sinne on soitettava, kun kysymys koskee PUK-koodia, pitää tehdä DNA vikailmoitus tai kertoa häiriötilanteesta jne.
- Yritysmyyntipalvelun koskevat kysymykset voidaan kysyä arkisin 8-16 numerolla 0800302030.
- Minun yritykseni palvelukanava. Se on itsepalvelu, joka on saatavilla aina, kun sopii vain. Sen avulla voidaan hoitaa kaikki asiat, muun muassa laskut, sopimuksen irtisanominen tai muutos jne.
Mihin kysymyksiin voidaan saada vastaukset DNA asiakaspalvelun avulla?
Vaikka monille nykyisille ihmisille ei ole vaikea ymmärtää, miksi laite ei toimi tai mitä tehdä, jos joku ongelma ilmestyy, vastaukset moniin kysymyksiin on helpompaa ja edullisempaa saada ammattimaiselta. Asiakaspalvelu on luotu, jotta mitään kysymys ja ongelma jää ratkaistamatta. Eri yhteystiedot on parasta käyttää oikealle aiheelle, jotta saada apua oikealta puolelta.
- Minun palveluni ja Minun yritykseni on yleiset palvelukanavat. Sellaisessa itsepalvelussa voidaan hoitaa kaikki asiat istuen kotona tai jossakin paikassa, missä on nettiyhteys. Siinä voidaan tarkistaa ja maksaa laskuja, muuttaa asiakastiedot, tilata palveluja ja paljon muuta.
- Asiakaspalvelu on henkilökohtainen avustaja, joka voi auttaa esim. kysymyksissä tuotteista ja palveluista, vikatilanteissa, PUK-kyselyissä jne.
- Seniorilinja on suunniteltu yli 65-vuotiaille. Täällä linjalla vanhemmat ihmiset, joita asiakaspalveluun soittaa lähes neljännes, saavat kiireetöntä ja selvää apua ja opastusta. Yleensä kysymykset liittyvät matkapuhelimiin ja liittymiin. Asiakaspalvelu Seniorilinjalla on saatavilla suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi.
- Tuki- ja ohjefoorumi on sopiva ihmisille, joka on aikaa ja jotka haluavat itse tietää asiasta ja tutkia sen. Foorumissa voidaan esittää kysymyksiä ja niihin vastaavat muut asiakkaat, joilla on jo ollut sama tilanne. Tukisivustolla voidaan myös itse vastata muiden ihmisten kysymyksiin, kommentoida tilanteet, lukea vastaukset sekä jakaa hyödyllisiä vinkkejä.
- DNA tekninen tuki, tai Service Desk auttaa vika-, häiriö- ja kuuluvuusasioissa. Siihen voidaan ottaa yhteyttä, jos esimerkiksi jos joku laite tai palvelu ei toimi, jos palvelun toiminnassa on häiriöt jne. Sen kautta voidaan myös pyytää PUK-koodia tai liittymän väliaikaista sulkemista.
- DNA TV asiakaspalvelu auttaa, jos on kysyttävä kanavapaketista, jos halutaan ostaa tai muuttaa paketin, jos asiakas kokee ongelmia TV-sovelluksissa jne.
DNA asiakaspalvelu chat on nopea tapa saada apua
Joskus ongelma ilmestyy äskettäin, ja sen on pakko ratkaista heti. Sellaisessa tapauksessa chat on paras vaihtoehto. Kun kirjoitetaan kysymyksen chatiin, voidaan olla varmaa, että asiakkaalle autetaan. Jos kysymykseen ei ole mahdollisuutta vastata chatissa, apuhenkilö voi suositella, minne soittaa tai kirjoittaa. Jotta ottaa yhteyttä asiakaspalveluu chatin avulla, vain vieraile sivu https://www.dna.fi/yhteystiedot#asiakaspalvelu ja sivun oikealla puolella on chat ikkuna.
Millaisissa kysymyksissä DNA tuki ja apu voi auttaa?
Mahdolliset aiheet on jaettu osaksi, sillä pitää vain valita aihe ja kysymys, jotta vastataan nopeammin. Asiakaspalvelun avulla voidaan saada tietoja ja vastauksia seuraaviin aiheisiin
Laskutus
- Mikä on mobiilimaksu?
- Mistä löytää DNA:n tilinumerot?
- Mistä tilata sähköisen laskun?
- Onko mahdollista maksaa modeemista kokonaan?
- Missä laskut luuraa?
- Puhelimet ja liittymät
- Miten vaihtaa SIM-korttia?
- Miten siirtää yhteystietoja puhelimista toiseen?
- Mitä tehdä, jos puheliman oma netti ei toimi?
- Tarvitako aktivoida uuden SIM-kortin?
- TV ja Viihde
- Mitä tehdä, jos ohjelmakirjastot eivät toimi?
- Kanava katosi, minne soittaa?
- Miten voidaan tilata kanavapaketti?
- Tekstitys muilla kielillä ei toimi, missä on vika?
- Nettiyhteydet
- Modeemi kuumenee ja uudelleen käynnistyy, mistä syystä?
- Netti hidastui kovasti, mitä voi tehdä?
- Mistä voi ostaa modeemin?
- Onko mahdollista vuokrata laitteet?
- Yleiset kysymykset
- Paljonko maksaa matkapuhelimenkäyttö ulkomailla?
- En voi kirjautua Minun palveluuni.
- Miten saa vaihtaa asiakastiedot?
- Mitä tehdä, jos puhelin on kadonnut?
- Onko mahdollista vaihtaa PIN-koodia?
DNA yritys kehittää uudet keinot, jotta DNA asiakaspalvelu olisi helppo ja ymmärrettävä käyttää. DNA yhteystiedot antavat mahdollisuutta valita sopivan tavan löytääkseen ratkaisun.