OP ASIAKASPALVELU

☎ 6000 3301

OP verkkopalvelu

OP fi verkkopalvelu on verkkopankki, jossa kaikki OP asiakaspalvelu prosessit voidaan hoitaa

Osuuspankki Ryhmä Suomessa

Osuuspankki on perustettu vielä vuonna 1902, niin se on palvelemassa suomalaisia jo enemmän kuin 110 vuotta. Pitkän toiminnan aikana se on tullut Suomen suurimmaksi ja suositummaksi pankiksi. Sen konttorit ovat melkein jokaisessa kaupungissa, sekä suurissa että pienissä. Osuuspankki Ryhmällä on enemmän kuin 1,5 miljoona yhteistä vakuutus- ja pankkiasiakasta.

Viimeisinä vuosina pankki on aloittanut uuden progressiivisen strategian. Aika on muuttunut, sama kuin pankin asiakkaiden tarpeet. OP Ryhmä on asteittain muuttunut finanssiryhmästä digitaalisen ajan monialaiseksi palveluyhtiöksi, jotta olla aina samalla tiellä, kun sen asiakkaat.

Sillä uudistunut OP asiakaspalvelu on aloittanut sen toiminta netissä. Sen tärkein tavoite on antaa asiakkaille mahdollisuudet hoitaa kaikki asiat poistumatta kotoa. Nyt kaikki pankki- ja vakuutus koskevat kysymykset ja ongelmat voidaan ratkaista samassa paikassa. Siksi OP fi verkkopalvelu on tullut yksi Suomen käytetyimmissä verkkopalveluista. Yli 10 000 000 kävijää kuukaudessa käyttää asiakaspalvelua tässä verkkosivustossa.

OP pohjola asiakaspalvelun avulla voidaan:

  1. Tutustua pankin palveluihin ja tietää tuotteista.
  2. Maksaa kaikki laskut ja tarkistaa tilitapahtumat.
  3. Hoitaa vakuutus- ja laina-asiat.
  4. Varata aikaa henkilökohtaiseen tapaamiseen konttorissa.
  5. Tilata soiton pankista.
  6. Keskustella pankin asiantuntijan kanssa.
  7. Saada tietoja vakuutus- ja pankkiasioista ja seurata talousuutiset.

OP vakuutus yhteystiedot

Op.fi myös tarjoa henkilöasiakkaiden vakuutukset, riippumatta siitä, millaista vakuutusta tarvitaan. On mahdollista tilata kodin, veneen tai vaikkapa kotieläimen vakuutus. Käyttämällä OP pohjola vakuutus asiakaspalvelu voidaan tutustua erilaisiin vakuutuksiin, laskea eri vakuutusten hinnat ja ostaa sopivan vakuutuksen helposti netistä.

Op fi verkkopalvelu on helppoa käyttää, koska voidaan hoitaa kaikki pankki- ja vakuutus asiat heti kotoa tai työpaikasta. Konttoriin käyminen tarvitaan vain kun täytyy tilata verkkopalvelutunnukset tai allekirjoittaa asiakirjat. OP pankki asiakaspalvelu verkossa toimii myös tableteilla ja älypuhelimilla. Jo enemmän kuin 4 miljoona asiakasta Suomessa käyttää OP pohjola asiakaspalvelu tällä tavalla.  

Op vakuutus asiakaspalvelu on saatavilla muutamalla tavalla:

  • Op asiakaspalvelu nettisivusto on uudistunut, ja on mahdollista saada kaikki tarvittavat tiedot ja vastaukset kaikkiin kysymyksiin;
  • OP.fi: llä on tilit suosituimmissa sosiaaliverkoissa: Facebook, Twitter, LinkedIn ja Instagram;
  • Vastaukset Usein kysytyt kysymyksiin voidaan saada sivulta uusi.op.fi/web/aspa/ukk/top5-kysymykset, sillä ei aina täyttyy ottaa yhteyttä palveluun;
  • Ongelmia voidaan ratkaista kirjoittamalla sähköpostitse, soittamalla tai kirjoittamalla kysymyksen live-chatiin;
  • Asiakaspalvelu on jaettu osaksi, kuten pankkituki, OP vakuutus asiakaspalvelu, OP puhelinpalvelu, maksuliikepalvelut;
  • Voidaan käydä pankin konttorissa ja henkilökohtaisesti tavata palveluhenkilöstöä.

Miten ottaa yhteyttä OP asiakaspalveluun?

Pankin asiakaspalvelu on jaettu osaksi, jotta jokaiseen kysymykseen on oma linja. Sillä asiakas voi valita, minne soittaa tai kirjoittaa, jotta saada vastauksen tai konsultaation nopeammin. Asiakkaat voivat olla varmaa, että he pääsivät oikealle henkilölle, kun valitaan palvelun osa, eikä täytyy odottaa, kunnes kysymys vaihdetaan vastuulliselle henkilölle.

Pankki:

  • Oppalvelunumero on 0100 0500,  sinne voi soittaa ma-pe klo 8-22, la 10-16.

Op vakuutus asiakaspalvelu:

  • Yleinen puhelinnumero on 0303 0303;
  • Henkilöasiakkaiden OP vakuutus yhteystiedot  ma-pe klo 8-22, la 10-16;
  • Yritysasiakkaiden vakuutusasiat ma-pe klo 8-22;
  • Korvauskysymykset  ma klo 9-17, ti-pe klo 9-15.

Vakuutusten verkko-ostajan tuki:

  • Puhelinnumero on 010 253 6139, ja sinne voi soittaa ma-pe klo 8-18.

Yritys- ja maksuliikepalvelut:

  • Puhelinnumero on 0100 05151, ja sinne voi soittaa ma-pe klo 8-22.

Puhelinvaihde:

  • 010 252 010 ma-pe klo 8-18.

Osuuspankkien omat sivut: uusi.op.fi/op-ryhma/osuuspankit/osuuspankkien-omat-sivut.

OP.fi sosiaalisessa mediassa:

Kysymykset, jotka voidaan kysyä käyttämällä OP fi verkkopalvelu

Tässä sivustossa on vastaukset moniin kysymyksiin. Ei tarvitse enää mennä pankki konttoriin tai soittaa ja odottaa ratkaistusta. Täytyy vain valita kysymyksen, ja vastaus on heti valmis.

  • Mitä on E-Lasku ja miten se tilataan?
  • Onko mahdollista maksaa ulkomaille?
  • Jos kortti ei  toimi, miten OP asiakaspalvelu voi auttaa?
  • Mistä saada matkavakuutuskortti?
  • Millaisia etuja voidaan saada, kun tullaan asiakkaaksi?
  • Minne ilmoittaa, jos halutaan tilata uuden tilin?

Vastaukset niihin kaikkiin kysymyksiin ja moniin muihin voidaan saada OP fi verkkopalvelun avulla.

2 Comments

  1. Juha Huttunen

    Hei , kauanko kestää rahansiirto Belgiaan osuuspankista. Laitoin 4.3 siirron mutta ei vielä tänään näkynyt Belgian päässä.

    Reply
  2. Maija Leena torikka

    mita teen kun haluan varmistaa mobile key en saa yhtetta esim posti muuttopalvelu. koodi ei nay etta voisin vahvistaa,
    i am pissed of what a faste of time

    Reply

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Call Now ButtonPuhelutiedot