Tarkista Lähitapiola yhteystiedot, jotta ottaa yhteyttä Lähitapiola asiakaspalveluun

Tietoa Lähitapiolasta ja sen toiminnasta Suomessa

Lähitapiola Yhtiö keskittyy asiakkaidensa omistamiin yhtiöihin. Se palvelee yksityisiä asiakkaita, maanviljelijöitä, yrittäjiä, yritysasiakkaita ja organisaatioita. Lähitapiolan tuotteet ja palvelut kattavat vahinko-, elin- ja eläkevakuutukset sekä sijoitus- ja säästöpalvelut. Se on  myös ammattilainen yrityksien riskienhallinnassa ja hyvinvoinnissa työpaikoilla.

Lähitapiola toimii ihmisille ja heidän tarpeiden täyttymiseen.  Lähitapiola asiakaspalvelu palvelee ihmisiä 20 alueyhtiössä. Yhtiössä on noin 300 toimipistettä koko Suomessa. Verkkosivulla on tehty keino, jolla on todella helppoa löytää Lähitapiola yhteystiedot, vain valitsemalla asuinalueen.

Mitkä edut voidaan saada, jos tullaan Lähitapiolan asiakkaaksi?

Lähitapiola on aktiivisesti mukana asiakkaiden jokapäiväisessä elämässä tarjoten erilaisia ratkaisuja ennusteisiin, turvallisuuteen ja hyvinvointiin, mukaan lukien TerveysHelppi, Smart Life Vakuutus e ja hätäpalvelu. Asiakkaat saavat taloudellista turvaa yhteistyöstä S-ryhmän kanssa.

Yritys tarjoa kaikenlaiset vakuutuksen tyypit, kuten:

  1. Koti ja mökki vakuutukset. Yleisimmät vakuutukset korvaavat myös matkatavaroita ja äkillisiä rikkoutumisia.
  2. Autot ja veneet. Sellaisella vakuutuksella on mahdollista saada bonuksia ja etuja. Ne korvaavat veneet sekä vedellä että talviteloilla.
  3. Henkilövakuutukset. Niihin kuuluu lapsien vakuutus, tapaturma-, työkyvyttömyys-, älyhenkivakuutukset ja monta muuta.
  4. Matkavakuutus. Voidaan tilata vakuutuksen yhdelle matkalle tai pysyvän vakuutuksen.
  5. Eläin- ja lemmikkivakuutukset. Sellaiset vakuutukset takaavat eläimelle parhaan hoidon, jos sille tapahtuu onnettomuus tai se sairastuu.
  6. Metsävakuutus. Jos omistat metsää, on aina parasta pitää sitä kunnossa.
  7. On myös mahdollista säästää ja sijoittaa rahaa Lähitapiolassa.

Mitkä ja milloin Lähitapiola yhteystiedotvalita, jotta saada apua?

Tapiola asiakaspalvelun avulla on todella helppoa löytää lähes toimisto tai saada alueen korvaus-, sijoitus-, vakuutuspalvelunumerot. Siitä saadakseen pitää vain kirjoittaa postinumero, ja automaattisesti annetaan alueen numerot. Jos esimerkiksi pitää tietää Lähitapiola Oulu puhelinnumerot, syötä vain Oulun postinumero, ja kaikki tiedot Pohjoisesta Lähitapiolasta ilmestyy. Sitä voidaan tehdä lahitapiola.fi/henkilo/asiakaspalvelu/yhteystiedot nettisivulla.

On kyllä yleiset yhteystiedot, jotka voidaan käyttää jos ei ole mahdollista tarkistaa alueen tietoja.

Lähitapiola kehittää, jotta pysyä ajan mukaan

Kun nykyinen maailma muuttuu niin nopeasti, ja ihmiset muuttuvatkin, Lähitapiola yrittää pysyä ajan mukaan. On ymmärrettävä, ettei kaikille on parempaa käyttää esimerkiksi   Lähitapiola puhelin, jotta ottaa yhteyttä asiakaspalveluun tai hoitaa jotkut asiat. Kun ihmiset matkustavat paljon ja käyttävät enemmät sosiaali verkkoja tai matkapuhelinsovellukset, Lähitapiola yritys on luonut uudet modernit kanavat, jotta asiakkaat voisivat aina seurata tapahtumia:

TerveysHelppi on Lähitapiola asiakaspalvelun luotu uusi toimintamalli

TerveysHelppi on todella nykyaikainen etäpalvelu. Jos asiakkaalle tulee mieleen joku kysymys terveydestä, tai tuntuu siltä, että hän on sairastunut, ei pidä mennä terveyskeskukseen ja tuhla aikaa. Lääkärit ja sairaanhoitajat TerveysHelpissa hoitavat terveysasiat nopeasti ja asiakkaalle parhaiten sopivalla tavalla.

Jotta tämä palvelu olisi aina käteen ulottuvilla, älypuhelin sovellus on suunniteltu. Sen voidaan ladata App storesta tai Google Play storesta.

Miten tämä palvelu toimi?

  1. Jos ilmestyy ongelma tai kysymys, ota yhteyttä TerveysHelppiin. Se on mahdollista tehdä sekä soittamalla numeroon 0206 1000 tai kirjoita applikaation chattiin.
  2. Lääkäri tai sairaanhoitaja kuuntelee oireet ja niiden perusteella voi suositella mitä tehdä tai minne mennä.
  3. Jos on tarve käydä sairaalassa, TerveysHelpin avustaja voi varata aika vastaanotolle puolestasi. Laaja hoitolaitosverkosto antaa mahdollisuudet palvella asiakkaan lähellä.
  4. Samalla yhteydenotolla voidaan saada tietoja kyseistä korvausasiasta.
  5. Siinä tapauksessa, jos vastaaja ei pysty auttamaan, asiakkaalle annetaan ohjeet, miten toimia ja myös lähetetään oikeaan osastoon.

Miksi asioiminen Lähitapiola verkkopalvelussa on yrityksille helpoin?

Lähitapiolan asiakkaina ovat monet yritykset. Niille on todella tärkeä säästä aikaa ja saada mahdollisuudet hoitaa kaikki asiat silloin, kun on aika ja siinä, missä on mukavampaa. Siksi verkkopalvelu on aina oltu paras vaihtoehto.

Kun yrityksellä on verkkopalvelusopimus, se voi hoitaa vakuutusasioita henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla tai Lähitapiolan tunnuksilla. Se tehdään sen varten, ettei joku muu, vain yrityksen vastaaja voisi tarkista ne tiedot.

Mitä yrityksen asioita voidaan hoitaa verkkopalvelussa?

Jos tunnus tai salasana on hukassa, pitää ottaa yhteyttä yrityksen pääkäyttäjään ja hän voi aktivoida tunnuksen uudelleen. Jos se ei onnistu, on aina helpompaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

Lähitapiola korvauspalvelu on mukava ja helppo keino hoitamaan epämukavat tilanteet

Jos elämässä tapahtuu vahinko, Lähitapiolan asiakkaat voivat aina olla varmaa, että heille autetaan. Vahingosta pitää ilmoittaa heti,nopeinta tapa on tehdä sen verkkopalvelussa, ja siitä saa korvauksen nopeasti.

Lähitapiola on ajatellut kaikesta mahdollisesta tilanteesta, joka voi tapahtua. Sille on tehty koko toimintaohjeet,  jonka avulla on helppoa ymmärtää mitä tehdä. Kaikkiin toimintaohjeisiin voidaan tutustua täällä lahitapiola.fi/henkilo/hae-korvausta/toimintaohjeet.

Se on todella helppoa käyttää, kun kaikki mahdollisuudet on jaettu osaksi, kuten esim. autovahingot ja siihen liittyvät mahdolliset tilanteet. Pitää vain valita tarvittavan osan, ja sinulle annetaan yhteystiedot ja ensimmäiset ohjeet.

Mihin kysymyksiin Tapiola asiakaspalvelu osaa vastata?

Asiakaspalvelu on helpoin tapaa saada vastauksia ja apua melkein kaikissa tilanteissa. Ei täytyy mennä konttoriin tai odottaa tulosta kauan. Pitää vain valita tilanteen sopivat Lähitapiola yhteystiedot ja apu tulee heti.

Niihin ja moniin muihin kysymyksiin voidaan nopeasti saada vastaukset, jos otetaan yhteyttä Lähitapiola asiakaspalveluun. Vastauksien lisäksi saa mukavaa palvelua ja ammattimaista apua kaikissa vakuutukseen liittyvissä tilanteissa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Puhelutiedot