IF asiakaspalvelu

☎ 6000 3301

IF yhteystiedot

Käytä IF yhteystiedot, jotta saada vastauksia tai apua IF asiakaspalvelusta

IF vakuutusyhtiö on johtava omaisuus- ja onnettomuusvakuutuksen tarjoaja

IF on Pohjoismaiden johtava omaisuus- ja tapaturmavakuutusyhtiö, jolla on yli 3,7 miljoonaa asiakasta Pohjoismaissa ja Baltian maissa. IF tarjoaa täyden valikoiman vahinkovakuutusratkaisuja ja -palveluita laajalle asiakaskunnalle, yksityishenkilöiltä suurille yritysasiakkaille.

Ifin visiona on tarjota vakuutusratkaisuja, jotka tarjoavat asiakkailleen turvallisuutta ja vakautta päivittäisessä elämässään ja liiketoimintaansa, siksi IF on ensisijainen vakuutusyhtiö Pohjoismaiden ja Baltian markkinoilla. IF asiakaspalvelu perustuu lupaukseen “Ole huoletta, me autamme”.

Jotta asiakkaat eri maista tai maanosista voisivat helposti saada apua, IF yhteystiedot tulevat avuksi.

Miksi on hyödyllistä valita IF vahinkovakuuttajaksi?

IF on yksi Pohjoismaiden suurin vahinkovakuuttaja, joka työllistää melkein 7000 ihmistä.  IF vakuutusyhtiö tarjoaa laaja valikoima vakuutusratkaisuja ja palveluita sekä yksityis- että yritysasiakkaille. IF toiminta on jaettu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Henkilöasiakkaat, Yritysasiakkaat ja Suurasiakkaat. Se on tehty, koska sillä ryhmillä on erilaiset tarpeet ja toimintatavat.

IF fi henkilöasiakkaat voivat tilata seuraavat vakuutuspalvelut:

  1. Ajoneuvovakuutukset, mihin kuuluu mm auto-, mopo-, kuorma-auto-, liikenne- ja muut vakuutukset;
  2. Kotivakuutus, mm omakotitalo-, paritalo-, mökki-, sijoitusasunto- ja kerrostalovakuutukset;
  3. Henkilövakuutus, joka sisältää vauva-, lapsi-, henki-, tapaturma- ja sairausvakuutus;
  4. Nuorisovakuutus, joka parhaiten sopii 18-28-vuotiaille nuorille ihmiselle. Sellainen vakuutus sisältää laaja koti-, matka- ja tapaturmavakuutus;
  5. Matkavakuutus, joka turva asiakkaita sekä jatkuvasti ympäri vuoden että määräaikaisesti yhdelle matkalle;
  6. Eläinvakuutukset, niistä suosituimmat ovat kissa-, koira- ja hevosvakuutus;
  7. Venevakuutus;
  8. Metsävakuutus.

Yritysasiakkaat voivat saada:

  • Uuden yrittäjän vakuutus
  • Työtapaturmavakuutus
  • Tietoturvavakuutus
  • Yrityksen matkavakuutus
  • Talkoovakuutus jne.

Kaikkiin yrityksille tarjoamiin palveluihin voidaan tutustua, jos pyytää tarjousta IF vakuutus asiakaspalvelussa.

Suurasiakkaat vaativat erilaista palveluja ja keinoja, siksi IF tarjoa kaikkea paikallisesta vakuutusturvasta maailmanlaajuisiin master-ohjelmiin, puhtaasta taloudellisesta menetyksestä integroituun riskienhallintaohjelmaan, suorasta vakuutuksesta vakuutusratkaisuihin. Tutustu kaikkiin palveluihin suurasiakkaille voidaan sivussa https://www.if-insurance.com/large-enterprises/insurance-solutions

Millaiset IF vakuutus yhteystiedot pitäisi käyttää, jotta saada vastauksen nopeasti?

IF yrityksessä on enemmän kuin kolme miljoonaa asiakasta Suomessa,ja vielä enemmän Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa ja Baltian maissa.. Yhtiö tekee kaikkea, jotta kaikki käyttäjät voisivat helposti ja nopeasti ratkaista ongelmaa tai kysyä kysymystä. Siksi muutamat tavat suositellaan, jos on tarve ottaa yhteyttä asiakaspalveluun:

  • Hoitaakseen vakuutusasioita pitää soittaa 010191919 ma-pe 8-20, tai IF verkkosivulla on mahdollista jättää soittopyynnön.
  • Jos olet IF asiakas, on helppoa hoitaa kaikki asiat Omalla sivulla milloin tahansa;
  • Jotta ilmoittaa vahingosta tai hakea korvausta, soita 010 19 18 18 ma–pe klo 8–18 jos kysymys koskee autoa ja omaisuutta ja ma–pe klo 9–18 henkilövahinkokysymyksissä;
  • On mahdollisuus aloittaa  IF chat asiakaspalvelurobotin Emman  kanssa, joka osaa vastata lyhyihin kysymyksiin vuorokauden ympäri;
  • IF Apu palvelee päivittäin 24/7 kaikissa ajoneuvovahingon liittyvissä kysymyksissä.

IF vakuutus yhteystiedot yrityksille ovat vähän erilaiset. Yleensä yritysasiakkaat palvellaan konttoreissa, mutta kyllä on muut yhteyskanavat:

  1. Vakuutuspalvelut ovat saatavissa arkisin 8-17 numerolla 010191500. Sillä voidaan myös sopia käyntiaikaa, jos tarvitaan IF konttorin apua;
  2. Yritysten korvauspalveluun voidaan ottaa yhteyttä arkisin 8-17 numerolla 010191600;
  3. Yritysasiakkaiden chatbot Alvar auttaa vuorokauden ympäri ja osaa auttaa vakuutusasioissa yleisellä tasolla;
  4. Jos on kysyttävää tai ongelmia Yrityskansion kanssa, asiakastuki voi auttaa puhelimitse 0105142663 ma-pe 8-16.

Onko mahdollista löytää IF yhteystiedot myös sosiaalisessa verkossa?

Sosiaaliset mediat eivät nykyään ole vain paikka, missä ihmiset keskustelevat. Se on moderni tapaa hoitaa asiat, levittää mainokset ja tarjota palveluja. Kun ihmiset viettävät niin paljon aikaa netissä, jollekulle on helpompaa saada tietoja esim. Facebookissa, kuin soittamassa palveluun. Siksi IF sivut ovat luotu suosituimmissa sosiaaliverkoissa. Niiden avulla voidaan keskustella, antaa palautetta ja saada vastauksia vakuutukseen liittyviin yleisiin kysymyksiin.

Seuraa IFiä:

IF konttorit ovat paras tapaa hoitaa yritysasiakkaiden asiat

Yleensä yritysasiakkaiden asiat hoidetaan konttoreissa, kun on paljon helpompaa keskustella yrityksen tarpeista ja palveluista asiantuntijan kanssa henkilökohtaisesti. Yritysasiakkaita palvellaan ympäri Suomea, konttoreja on paljon ja on mahdollista päästä siihen melkein jokaisessa maanosassa.

Koska voi tapahtuu, että asiakaspäällikkö saattaa olla asiakaskäynnillä, on parempaa sovittaa käyntiaikaa etukäteen. Se voidaan tehdä asiakaspalvelun avulla.

Kun konttoreja on paljon, IFin verkkosivulla voidaan helposti löytää alueen konttorin yhteystiedot. Esimerkiksi, jos pitää ottaa yhteyttä tai käydä IF Helsinki konttorissa, pitää vain valita kaupunki ja osoite, sama kuin puhelinnumero ilmestyy. Tutustua kaikkiin osoitteeseen voidaan sivulla if.fi/yritysasiakkaat/ota-yhteytta/kaikki-yrityskonttorit.

Missä tilanteissa on parasta ottaa yhteyttä  IF asiakaspalveluun, ja milloin on mahdollista hoitaa asiat itse?

Jokainen asiakas haluaa, että hänen tarpeet pitivät tärkeänä. Siis kun kysytään kysymystä, vastauksen halutaan saada heti ja mahdollisimman nopeasti. Asiakaspalvelun avulla voidaan helposti ratkaista ongelmia, vaan pitää tietää, kuuhun ottaa yhteyttä tietyissä tapauksissa, tai koska on helpompaa hoitaa asiat itse.

  • Yleiset kysymykset vakuutuksesta, tiedot palveluista ja eduista on vakuutuspalvelun tila.
  • Jos tarvitaan apua vahinkotilanteesta, on parempaa tehdä ilmoituksen nettisivun avulla. Jokaiseen tilanteeseen on omat ohjeet ja niitä kerrotaan asteittain, jotta mitään ei unohdu.
  • IFin asiakkailla on käytössä oma henkilökohtainen verkkopalvelu 24/7 – Omat sivut. Voidaan käyttää Omia sivuja vaivattomasti sekä tietokoneella, että  älypuhelimella tai tabletilla. Yksi Omien sivujen edusta on se, että on mahdollista hoitaa yleisimmät vakuutusasiat kellonajasta riippumatta.
  • Asiakaspalvelurobotti osaa vastata vakuutusasioihin yleisellä tasolla tai  ohjata keskustelun neuvojalle, kun kyseessä on yksityiskohtaisempi asia.
  • Verkkokaupan avulla voidaan helposti päivittää vakuutukset, ostaa uudet vakuutukset tai laske niiden hinta, sekä vertailla valitun vakuutuksen muihin vaihtoehtoihin.
  • IF apu auttaa kaikissa ajoneuvovahingoissa tai erilaisissa tilanteissa tiellä. Kun esimerkiksi moottori sammuu, auton merkkivalo syttyy, tuulilasi rikkoutuu, tai tarvitaan vuokra-autoa, IF apu on sopiva kanava saada apua.
  • Jos halutaan, että laskut IF palveluista menisivät suoraan verkkopankkiin, pitää ottaa E-laskun käyttöön. Sillä kaikki vakuutuslaskut lähetetään suoraan pankkiin, ja kaikki maksamiseen tarvittavat tiedot ovat jo täytetty.

Mihin kysymyksiin saada vastauksia asiakaspalvelun avulla?

Jotta helpottaa asiakkaiden elämää, vastaukset Usein kysyttyihin kysymyksiin on koottu yhteen sivuun. Niitä voidaan tarkista sivulla if.fi/henkiloasiakkaat/asiakaspalvelu/usein-kysyttya.

Mahdolliset aiheet on jaettu osaksi, jotta olisi helpompaa löytää tarvittavan kysymyksen. Muun muassa voidaan tietää:

  • kaikki tiedot ja vastaukset laskutukseen liittyviin kysymyksiin, kuten laskujen maksaminen, muuttaminen tai peruuttaminen:
  • kaikkea vakuutusaiheista, kuten pitääkö ostaa uuden vakuutuksen kun muutetaan tai yleisiä tietoja vakuutuksen tyypeistä;
  • korvaustilanteet, missä tapauksissa saa korvausta ja miten hakea sitä.

Syytä, miksi IF on luottamuksen arvoinen

Sitä paitsi, että IF on Pohjoismaiden yksi suurista vakuutusyrityksestä, IFissä on muut tehokkaat syyt, miksi yritys on luotettavaa:

  • IFissä on melkein 7000 työntekijöitä, jotka palvelevat ja hoitavat asiat nopeasti ja ammattimaisesti
  • Viimeisin vuosin maksutulo oli 4,4 miljardia eur
  • Yritys käsittelee 1,4 miljoonaa vahinkoa vuosittain. Yli puolet vahingoista käsitellään 24 tunnissa
  • Yli 90% asiakkaista suosittelee IFiä
  • IF turvallisuusrahasto antaa vuosittain 5000 eur turvallisuutta edistäviin hankintoihin ja projekteihin
  • Yksi IF asiakaspalvelun kehittämä keino, Omat sivut, käytetään enemmän kuin kolme miljoona kertaa vuodessa

Siis IF on todella luotettava yritys, jonka asiakkaana ovat sekä yksityiset, että suuret yritykset, jotka toimivat eri puolilla maailmaa. Jos halutaan tulla IF asiakkaaksi, käytä IF yhteystiedot ja kokeile vakuutuspalvelun uusi korkea taso.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Call Now ButtonPuhelutiedot