Fortum muuttopuhelin on oikea keino ottaa yhteyttä Fortum asiakaspalveluun, jos ollaan muuttamassa

Fortum toiminta Suomessa ja maailmalla

Fortum on  johtava puhtaan energian yritys, joka kehittää ja tarjoaa ratkaisuja asiakkailleen sähkön, lämmityksen ja jäähdytyksen alalla sekä ratkaisuja resurssien tehokkuuden parantamiseen. Se tarjoaa myös palveluja sähköntuotantoteollisuudelle ja ratkaisuja kuluttajille, jotta he voisivat olla älykkäämpiä energiavaihtoehtojaan.

Fortumilla on keskeisiä toimintoja 10 maassa, joissa on lähes 9 000 energia-alan ammattilaista. Maailmanlaajuisesti sillä on 2,5 miljoonaa eri tuotemerkkejä ja yli 150 voimalaitosta. Fortum asiakaspalvelu päivittäin palvelee enemmän kuin 2,5 miljoona asiakasta koko maailmalla.

Suomessa Fortum tarjoaa ratkaisuja enemmän kuin 600 000 asiakkaille. Sen palvelut, kuten Fortum muuttopuhelin-palvelu tekevät ihmisten elämää helpommaksi.

Mitkä ratkaisuja Fortum tarjoa, jotta tehdä maailman puhtaampi?

Suomen johtavana energiayhtiöksi keskittyy sähköntuotantoon, kaukolämmitykseen ja -jäähdytykseen, sähkönmyyntiin ja älykkäisiin ratkaisuihin tulevaisuudessa. Yritys tarjoaa myös tehokasta resurssienhallintaa raaka-aineiden kierrätystä. Energiayritykset ja energiaintensiiviset teollisuudet hyödyntävät energiantuotantoon liittyviä asiantuntijapalveluita.

Fortum tarjoaa asiakkaille seuraavat palvelut ja ratkaisut:

Fortumin visio on puhdas maailma. Tavoitteena on sitouttaa asiakkaita ja yhteiskunta ajamaan puhtaampaan maailmaan. Sen tehtävä on nopeuttaa tätä muutosta uudistamalla energiajärjestelmää, parantamalla resurssitehokkuutta ja tarjoamalla älykkäitä ratkaisuja. Sillä tavalla yritys tuottaa lisäarvoa omistajille Fortum osaketta .

Millaiset Fortum yhteystiedot käyttää, jotta saada apua?

Sähkö ja lämmitys ovat todella tärkeät asiat nykyisessä elämässä. Jotta koti pysyy mukavana paikkana asumaan, täytyy pitää huolta siitä. Jos ilmestyy joka ongelma tai kysyttävää, on parempaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja hoitaa asiat huolellisesti.

Kotiasiakkaat voivat ottaa yhteyttä seuraavalla tavalla:

Yrityksille ja yhteisölle on seuraavat Fortum yhteystiedot:

Missä tilanteissa on parasta ottaa yhteyttä palveluun?

On monta erilaista tapaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. Mutta jotta tehdä asioiminen palvelun kanssa vielä helpommaksi, jokainen asiakaspalvelun jakso vastaa omaan alaan. Siis vastaukset eriin kysymyksiin saadaan eriltä asiakaspalvelun tiimiltä. Pitää vain ajatella kysymystä ja valita sitten sopivin tapa ottaa yhteyttä.

  1. Yleinen asiakaspalvelu auttaa, jos kysymys koskee sopimusta, Fortum irtisanomista, laskutusta jne, tai jos tarvitaan asiakasneuvontaa missä tahansa kysymyksessä. Jos et ole varmaa, minne soittaa ongelmasta tai kysymyksestä, asiakaspalvelu voi suunnata oikealle tiimille.
  2. Energiatiimin työntekijät ovat ammattimaiset kysymyksissä, jotka koskevat aurinkopaneelipaketteja, Fortum Fiksu-tuotteita tai Fortum Kotinäyttöä. He auttavat sekä teknisiin kysymyksiin että ostamiseen liittyvissä asioissa. Myös jos on kysyttävää sähköautojen kotilatauksesta tai aurinkolatauksesta, ota yhteyttä siihen tiimiin.
  3. Charge&Drive asiakaspalvelu palvelee ihmisiä, joilla on kysymyksiä sähköauton lataamisesta.
  4. Jos on kysyttävää energiaa säästämisestä tai käytössä on Fortum Fiksu, erikoissivu on luotu, mistä voi löytää vastaukset ja hyödylliset vinkit ja ohjeet fortum.fi/kotiasiakkaille/asiakaspalvelu/usein-kysytyt-kysymykset

Sosiaaliset mediat antavat mahdollisuutta seurata Fortum uutisia

Nykyään sosiaaliset mediat ovat paikka, missä ihmiset eivät vain keskustele, mutta myös hyvä alusta kertomaan yhtiön toiminnasta, levittämään mainosta tai seuraamaan uutisia ja monta muuta. Esimerkiksi Fortum Facebook -sivulla on mahdollista seurata viankorjausta tai pyytää apua asiakaspalvelusta.

Seuraa Fortum sosiaalisessa media ja saa enemmän tietoja yrityksestä:

Fortum muuttopuhelin-palvelu tekee muutto uuteen kotiin helpommaksi

Kun ihminen muuttaa uuteen kotiin, on todella paljon pitää muistella ja onkin helppoa unohtaa jotain tärkeä. Jotta muutto oli vähän helpompaa, Fortum hoitaa kaikki sähköasiat asiakkaan puolesta. Pitää vain soittaa muuttopuhelin-palveluun, joka palvelee joka päivä ilman taukoja. Sen avulla voidaan helposti tehdä sähkösopimuksen sekä ensimmäisen kerran että uuden sopimuksen muuttamisen tapauksessa.

Asiakkaat voivat vaikuttaa laskutusvälin valintaan ja voivat myös valita, miten sähkö on tuotettu. On mahdollista valita mitään tahansa uusiutuvaa energiaa kotiin: vesi-, tuuli- tai aurinkoenergia. Muuttopuhelin-palvelun työntekijät auttavat valitsemaan parhaan sähkösopimuksen ja kertovat erilaisista sopimuksista, kuten  Fortum tarkka, Fortum takuu ja monista muista.

Oma Fortum auttaa seurata sähkönkulutusta helposti

Oma Fortum-sovellus on luotu, jotta asiakkaat voisivat hoitaa asiat silloin, kun heille sopii ja missä tahansa paikassa. Sen avulla voidaan seurata sähkökustannusta kuukauden alusta sekä kilowattituneina että euroina. Myös siinä voidaan helposti päättää vanhan sopimuksen ja allekirjoittaa uuden.

Sovelluksen etuja ovat muun muassa:

Mistä tarkistaa tilannetta, jos halutaan tehdä Fortum vikailmoitus?

Fortum palvelee paljon asiakkaita, ja joka päivä heidän määrä kasvaa. Jotta liittää uudet asiakkaat verkkoon tai korjata via, joskus keskeytykset voivat tapahtua. Ne tavallisesti ovat lyhytaikaiset. Jos joku vika ilmestyi, voidaan tarkista onko se todella ongelma tai lyhytaikainen keskeytys. Sille on luotu keskeytyksen lämpökartta, jota voidaan tarkista sivulla lampokartta.fortum.com.

Onkin pieni vinkit, jotka pitää muistaa kaukolämpökeskeytyksen aikana:

Yleensä Fortum tiedottaa äkillisistä keskeytyksestä, mutta jos sitä ei ollut mitään  ilmoitusta, on parempaa ottaa yhteyttä vikapalveluun.

Fortum asiakaspalvelu vastaa kaikkiin alaan liittyviin kysymyksiin

Energiasäästö ja sen ratkaisut ovat todella tärkeät nykyisessä maailmassa. Fortumin tavoite on levittää tietoja siitä mahdollisimman monille ihmisille ja antaa kaikille mahdollisuutta tehdä maan puhtaampi. Siksi Fortumilla on vastaukset kaikkiin alaan liittyviin kysymyksiin, edes siihen, joita tavallinen asiakas ei ole koskaan miettinyt.

Fortum asiakaspalvelu on aina valmis vastaamaan kysymyksiin ja antamaan lisätietoja sen toiminnasta. Jos halutaan tietää enemmän tai liittää Fortum perheeseen, käytä Fortum yhteystiedot ja ota siihen yhteyttä.

 

One Response

  1. Hei sain sopimusvahvistuksen, joka alkaa 7.10 mutta siinä ei ole hinnat ne, jotka on sovittu.

    Tein 8.8 Fortum Kesto sopimuksen netissä:
    – Hintaan 15.45 € c/kWh

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Puhelutiedot