Norwegian asiakaspalvelu

☎ 6000 3301

Norwegian asiakaspalvelu

Norwegian asiakaspalvelu palvelee eri tavoilla, tarkista Norwegian yhteystiedot

Norwegian air toimii lähentääkseen ihmisiä toisiaan

Norwegian tai Norwegian Air Shuttle on Norjan halpalentoyhtiö, joka tarjoaa korkeataajuiset kotimaan lennot Skandinaviassa, liikelennot esimerkiksi Lontooseen ja lomakohteet Välimerelle ja Kanariansaarille. Yhtiö palvelee enemmän kuin 33 miljoonaa matkustajaa vuosittain ja nyt on kolmanneksi suurin halpalentoyhtiö Euroopassa.

Norwegian toimii yli 500 reitillä yli 150 kohteeseen Euroopassa, Pohjois-Afrikassa, Lähi-idässä, Thaimaassa, Karibialla ja Yhdysvalloissa. Yhtiöllä on noin 9500 työntekijää, osa heistä palvelee asiakkaita Norwegian asiakaspalvelussa ympäri maailmaa.

Nykyään yli 80% asiakkaita varaa lentoja verkkosivuilta tai asiakaspalvelun avulla käyttämällä Norwegian yhteystiedot.

Mitkä Norwegian yhteystiedot käyttää, jotta ottaa yhteyttä asiakaspalveluun nopeasti?

Norwegian air yhtiö palvelee paljon asiakkaita koko maailmassa, siksi on tärkeä, että jokainen heistä voi helposti saada neuvonta häiriötilanteissa tai apua, mikäli se tarvitaan. Siis jos on tarve ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, etsiä vastaus tai vaikkapa jakaa mielipidettä, käytä seuraavat yhteystiedot:

  • Norwegian puhelinnumero kaikille asiakkaille riippumatta sijainnista on 004721490015 ja palvelee 24/7;
  • Norwegian suomi asiakaspalvelu on saatavilla numerossa +358(0)923101600 ja valmis auttamaan joka päivä ilman taukoja;
  • Norwegian chat on auki maanantaista perjantaihin klo 8-17:30, mutta englanninkielisen chatin avulla voidaan ottaa yhteyttää 24 tuntia;
  • asiakaspalvelu on myös saatavilla sähköpostiosoitteella norwegian.mailhq@norwegian.com , mutta pitää ottaa huomioon, että vastauksen saaminen kyselyyn voi kestä vähän kauemmin;
  • ottaa yhteyttä online lomakkeella voidaan norwegian-fi.custhelp.com/app/ask mutta kysymys pitää kirjoittaa englanniksi, koska ei ole mahdollisuutta käsitellä suomenkielisiä korvaus- ja hyvityspyyntöjä;
  • seurata omat matkat voidaan helposti Omat Matkat-sivulla norwegian.com/fi/minun-matkani
  • Norwegian Holidays- ehdotuksista, tarjouksista ja palveluun liittyvissä kysymyksissä pitää soittaa numerossa +4721004020 klo 9-23 (Keski-Euroopan aika);
  • auton vuokraukseen liittyvissä asioissa soita numeroon +4721518171;
  • jos ollaan varannut hotellin, soita numeroon 09 7252 2205 ja hallitse hotellivarausta osoitteessa hotels.norwegian.com/profile/findbookings
  • Norwegian asiakaspalvelu suomeksi on parasta saada puhelimitse tai chatin kautta.

Onko mahdollista seurata Norwegian suomi sosiaalisessa mediassa?

Norwegian ehdottaa monta tapaa saada tietoja sekä lennoista että uutisista ja tarjouksista. Tutustua uusiin kohtiin ja tietää enemmän yhtiöstä voidaan helposti verkkosivulta. Mutta kun nykyään ihmiset ovat niin tottuneet sosiaaliseen mediaan, seurata Norwegian kehittämistä nyt voidaan myös:

Mitä pitäisi tietää ennen Norwegian chat käyttöä?

Chat palvelu on luotu, jotta asiakkaat voisivat helposti ja nopeasti saada apua soittamatta puhelimitse. Mutta ennen chat käyttöä pitäisi muistaa muutamat asiat, jotta asioiminen olisi helppoa ja tuloksellista.

  • chatissa saa apua yleisissä kysymyksissä, mutta sen avulla ei voi tehdä lipun varausta tai muutosta, eikä saada apua korvausvaatimuksiin/asiakaspalautteisiin liittyvissä tilanteissa;
  • chat-keskusteluita tallennetaan automaattisesti, siis tarvittaessa keskustelun kopion on mahdollista lähettää asiakkaalle;
  • Norwegian suomi asiakkaat voivat myös käyttää englanninkielisen chatin, joka on avoinna aina, sillä jos suomenkielinen chat on jo suljettu, voidaan helposti pyytää apua sieltä;
  • älkää koskaan lähetä chatissa lennon yksityiskohdat eikä luotto- tai pankkikortin tietoja;
  • chat on saatavilla tästä norwegian-fi.custhelp

Omat matkat palvelu auttaa hallita varaukset missä ja milloin tahansa

Jotta helpottaa asiakkaiden kokemus, verkkosivulla on luotu palvelu kutsutaan Omat matkat. Sinne voi kirjautua, jos on jo luotu profiili, tai tarkista varauksen kirjautumatta, vain varauksen viitteellä. Mitkä asiat voidaan hoitaa tässä palvelussa?

  • hallita varaukset
  • suorita lähtöselvitys
  • lisätä lisäpalveluita lentoon
  • hakea matkustusasiakirjat
  • ansaita CashPoint-pisteitä varauksesta
  • hakea lennon vahvistukset jne.

Jos asiakas on rekisteröitynyt jo kauan sitten ja unohtunut salasanaa, se ei ole ongelma, kun tarvittaessa uusi salasana lähetetään uudelleen sähköpostiosoitteeseen.

Mitkä erityispalvelut Norwegian tarjoaa?

Norwegian haluaa, että asiakkaat saavat ei vain mukavat lennot, mutta myös koko lomapaketin. Siksi Norwegian verkkosivulla voidaan samalla:

  • varata hotellin tässä kaupungissa, minne matkustat
  • vuokrata auton missä tahansa kaupungissa ja tarkasti tällä lentoasemalla, mille lennät
  • tilata lentokenttäkuljetukset, pitää vain valita mistä ja minne tarvitaan ajaa, ja paras vaihtoehto löydetään nopeasti.

Mihin kysymyksiin Norwegian asiakaspalvelu pysty vastaamaan?

Matkan suunnitteleminen on todella tärkeä, kun halutaan että kaikki meni moitteettomasti ja lennosta saa mukavat muistot. Siksi on parasta saada vastauksia ilmestyneisiin kysymyksiin ammattimaisilta, sillä matkan aikana asiakkaalla on kaikki tarvittavat tiedot.

  • Onko mahdollista itse valita istumapaikan?
  • Saako ottaa omaa ruokaa lentokoneeseen?
  • Paljonko matkatavaroita saa ottaa mukaan lennolle?
  • Onko varauksen peruutus maksullista?
  • Onko lennolla WiFi-yhteys?
  • Miten voidaan muuttaa varausta?
  • Mitä tehdä, jos varauksessa on virhe?
  • Onko olemassa joku bonus ohjelma ja millä voidaan ansaita bonukset?
  • Mitä pitää tietää, jos matkustetaan raskaana?
  • Jos lennot aikana tarvitaan apua terveydellisistä syistä, onko mahdollista saada apua?
  • Pitääkö maksaa ylimääräisistä kiloista ja paljonko se voi maksaa?

Norwegian asiakaspalvelu mielellä auttaa asiakkaita vastaamaan niihin ja moniin muihin kysymyksiin sopivalla yhteyskanavalla. Jos tarvitaan mitä tahansa apua tai neuvonta lennon kanssa, käytä Norwegian yhteystiedot ja ratkaisu löydetään nopeasti.

1 Comment

  1. Janet Zweigberg

    Hej. vi anlitade Norwgian flygbolag och åkte till Teneriffa 7.3 till 21.3. Så kom då denna corona viruset och Finland uppmanade alla resenärer att komma hem till Finland så fort som möjligt. Ok. vi ringde till Norwegian hela måndagen men inget svar. på tisdag morgon fick vi svar och fick vänta 45 minuter, men vi kom fram och fick ombokat vår resa MEN, MEN, MEN. Ni tog 827,30 euro för att vi bokade om vår resa trots att Finland uppmanat alla att komma hem så fort som möjligt. dessutom blev det plan som vi skulle komma hem med på lördagen inhiberat. !!!!!!! Jag kan inte förstå att ni kan och täcks ta så mycket pengar för att vi skulle slippa hem i dessa corona tider!!!! Jag önskar att ni betalar tillbaka 827,30 till oss!!! det var inte vårt fel att vi måste komma hem tidigare och dessutom blev vårt plan inhiberat. Hur förklarar ni det?????? med vänliga hälsningar Janet och Carl-Henrik Zweigberg

    Reply

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Call Now ButtonPuhelutiedot