Käytä Elisa yhteystiedot jotta ottaa yhteyttä Elisa asiakaspalveluun ja ratkaista ongelmasi
Mikä Elisa yritys tekee?
Elisa on ICT-, online- ja tietoliikenne-palveluyritys. Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä palveluita viihtymiseen ja viestimiseen, sekä työvälineet organisaatioiden tuottavuuden ja toiminnanparantamiseen. Puhelinliittymät ja laajakaistaliittymät kuuluvat yhtiön palveluvalikoimaan.
Mitä Elisa yritys voi tarjota yrityksille ja yksityisille?
Yritys tarjoaa kaikkea, mitä nykyaikainen ihminen tai yritys voi tarvita elämässä ja toiminnassa. Elisan tuotteet ja palvelut tekevän elämää helpommaksi. Jokainen asiakas voi löytää sopiva laite tai palvelu. Kaikkia Elisa tarjoamat tuotteet voidaan tarkistaa ja kysyä niistä Elisa asiakaspalvelussa. Sitä varten vain käytä Elisa yhteystiedot nettisivulla. Elisa tarjoa seuraavat tuotteet ja palvelut:
- Erilaiset laitteet, kuten puhelimet, tabletit, tietokoneet, verkkolaitteet, TV:t ja pelikonsoolit jne.
- Saunalahti-liittymät, kuten puhelinliittymät, WiFi-puhelut, kotipuhelimet, latausliittymät jne.
- Kaapeli TV
- Elisa Viihde (se on on digitaalinen televisio-palvelu, joka tarjoaa käyttäjilleen maksuttomat kanavat, videovuokraamon, etäkäyttömahdollisuude, tabletilla, puhelimilla tai tietokoneella jne)
- Elisa Kirjat (Suomen suurin e-kirjakauppa,josta löydetään maan laajimman äänikirja- ja e-kirjavalikoiman)
- Paljon muita palveluita, mm Älykäs koti, Pilvitallennus, tietoturva ja monta muuta.
Miten voidaan ottaa yhteyttä Elisa saunalahti asiakaspalveluun ?
Elisan yrityksessä on enemmän kuin neljä miljoonaa asiakasta Suomessa, Virossa ja ulkomailla. Yhtiö tekee kaikkea, jotta kaikki käyttäjät voisivat helposti ja nopeasti ratkaista ongelmaa tai kysyä kysymystä. Siksi muutamat tavat suositellaan, jos on tarve ottaa yhteyttä asiakaspalveluun:
- Käytä oma Elisa asiakaspalvelu. Se on saatavilla sekä tietokoneella että matkapuhelimen sovelluksena. Sen avulla voidaan hoitaa liittymä- ja laskuasiat jonottamatta.
- Asiakaspalvelu Chat, jonon voidaan kirjoittaa ja saada vastauksen nopeasti.
- Elisalla on toimivat sivut suosituimmissa sosiaaliverkkoissa: Facebook, Twitter, LinkedIn ja Instagram.
- Kaikki Elisan asiakastiedottet voidaan seurata sivulla elisa.fi/asiakastiedotteet.
- Sieltä löytyy tiedot tulevista huoltotöistä, korjatuista ongelmista jne.
- Elisan verkkosivustossa voidaan varaa soittoaika asiakaspalveluun. Täytyy vai valita aihe ja kirjoittaa numerosi, ja sinulle soitetaan sovittuun aikaan.
- Kaikki Elisa yhteystiedot voidaan löytää sivulta elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot.
- Voit aina käydä Elisan myymälöissä, missä työntekijät mielellään auttavat missä tahansa tilanteessa.
OmaElisa
Yksi yrityksen strategia on innovoida digitaalisia palveluita yritysasiakkaille ja kuluttajille. OmaElisa matkapuhelimen sovellus on suunniteltu, jotta kaikki voisivat helposti ja nopeasti hoitaa asiat soittamatta palveluun tai menemättä myymälään. Sen avulla voidaan seurata liittymien käyttöä sekä laskutuksen tilannetta, maksaa laskut, poistaa ja lisätä estoja sekä hallinnoida liittymien lisäpalveluita.
Mitkä asioita voidaan hoitaa Elisa yritysasiakaspalvelun avulla?
Jos olet yrityksen jäsen ja sinun täytyy hoitaa oman yrityksen asiat, sitä voit helposti tehdä vain klikkaamalla pari kertaa. Elisa yritysasiakaspalvelu on suunniteltu niin, että kaikki tarvittavat linkit ja aiheet ovat samassa sivussa. Voidaan helposti pyydä tarjous, tarkista laskut, löytää ratkaistu ohjeista jne. Myös on helppoa pitää kustannukset kurissa, kun mennään ulkomaille työmatkalle.
Elisa yhteystiedot yrityksille:
- Jos yrityksesi on kokenut häiriöt- ja viat palveluissa, soita 010 80 4400. Elisa vikapalvelu on toiminnassa 24 tuntia
- Asiakaspalvelu auttaa puhelimitse 010 80 8088 arkisin klo 8-16:30
- Tapauksessa, kun ei ole mahdollista soittaa, lähetä sähköpostiviesti asiakaspalveluunviestilomakkeella yrityksille.elisa.fi/yhteydenottolomake
- Myyntipalvelu kysymyksissä soita 0800 04411 arkisin klo 8-16
- Yritysgurulta voidaan nopeasti saada asennusapua, tukea käyttöönottoihin, käytön neuvontaa. Yritysguru vastaa puhelimitse 0600 900 200 arkisin klo 8-17
- Yrittäjäpalvelut myymälöissä. Yrityspisteissä, jotka toimivat Gigantin ja Elisan myymälöissä,voidaan asioida yritysten tarpeisiin myyjän kanssa. Tällä sivulla voidaan varata aika henkilökohtaiseen tapaamiseen bookers.fi/elisa_yrittajat/kalenteri.
Miten on paras tapa ottaa yhteyttä Elisa asiakaspalveluun yksityisille?
Elisa on nykyinen yritys, joka ymmärtää, ettei ihmisillä ole paljon aikaa jonottaa myymälöissä
tai odottaa, kunnes tietoinen työntekijä tulee saataviksi puhelimitse. Siksi Elisa on suunnitellut
muutama yhteyttä ottamisen tapaa, jotta helpottaa ja nopeuttaa palveluprosessi.
- Asiakaspalvelun puhelinnumero on 010 190 240, avoinna arkisin klo 8-19, la klo 10-16.30
- Elisan Omaguru. Se on nykyaikainen asiakaspalvelu, jonka avulla voidaan saada ammattimaista apua kaikissa kodin tietoteknisten laitteiden ongelmatilanteissa ja asennuksissa vain yhdellä soitolla. Soita, kun asia koskee käytönopastusta tai asetuksia numerolla 0600 900 30 arkisin 8-21, la 9-17 tai käy elisa.fi/omaguru
- Asiakaspalvelu Chat on saatavilla OmaElisassa arkisin klo 8-19
- Elisan sometiimi vastaa kysymyksiin Facebookissa ja Twitterissä arkisin klo 8-20 ja la-su klo 10-20.
Löytä Elisa tuki sosiaalisessa mediassa
Asiakkaat ovat aina olleet yrityksen pääarvona. Siksi asiakaspalvelu Elisa on suunniteltu niin,että jokainen asiakas voisi helposti löytää mitä hän etsi ja ratkaista mitä tahansa ongelma sekä kysyä mitä tahansa kysymystä. Elisa tekninen tuki on myös saatavilla.
Elisa on nykyinen yhtiö ja tekee kaikkea, jotta asiakkaat voisivat helposti ottaa yhteyttä Elisa tukiin. Siksi sivut suosituimmissa sosiaaliverkлoissa on luotu. Voit löytää Elisa:
- Facebook www.facebook.com/elisasuomi.
- Twitter twitter.com/elisaoyj.
- Linkedin www.linkedin.com/company/elisa.
- Youtube www.youtube.com/user/elisa.
- Instagram www.instagram.com/elisaoyj.
Vähän Elisa yrityksestä
Elisa yrityksen historia on aloittanut vielä 135 vuotta sitten, kun ensimmäinen puhelinlinja ilmestyi Suomessa. Nyt Elisa asiakaspalvelu palvelee enemmän kuin 2,3 miljoonaa yritystä,julkishallinnon organisaatiota ja kuluttajaa Suomessa. Elisaa kutsutaan markkinajohtajaksi. Elisa on tuonut ensimmäisenä Suomessa 5G-valmiuden mobiiliverkkoon. Se on aloittanut 5G-verkon rakentamisen, jossa entistä nopeammat ja luotettavammat verkkoyhteydet saadaan käyttöön.
Elisa Saunalahti on liittymäbrändi. Se tarjoaa asiakkaille internet- ja mobiilipalveluita. Saunalahti syntyi vuonna 1998 ja nyt on Elisan tytäryhtiö. Kaikki asiakkaat palvellaan yhdessä Elisa Saunalahti asiakaspalvelussa.
Elisan saavutukset
Pitkän historian aikana liikeyritys on kokeillut paljon. Viimeiset vuodet olivat todella tehokkaat ja menestyneet. Yritys jatkaa määrätietoista laadun ja toiminnan parantamista, mikä myös näkyi asiakastyytyväisyyden kasvuna.
Elisa on kehittämässä ja muuttamassa, mutta ainoa asia mitä aina jää on sen asiakkaat ja heidän tarpeet. Sillä kaikki on tehty, jotta yhtiön asiakkaat olisivat tyytyväisiä ja yrityksen saavutukset näyttävät sitä.
- Vuonna 2017 Elisa tuli parhaiden työpaikkojen joukon jäseneksi Suomessa. Elisa tuli kolmanneksi suuryrityksien listalla, sillä se on suurin pörssiyhtiö, joka on koskaan tehnyt listan parhaista työpaikoista Suomessa
- Osakkeenomistajia on noin 190 000. Henkilöstöä vuonna 2017 oli 4700 ja liikevaihto oli 1,79 miljardia euroa
- Aallon yliopistossa vuonna 2013 tekemät tutkimukset paljastivat, että Elisalla kaikilla Suomen alueilla on korkein nopeus matkaviestinverkoissa
- Elisa Viihde on tullut Suomen suosituimmaksi viihdepalveluksi. Enemmän kuin 300 000 kotitaloutta näyttää Elisa viihdepalveluista
- Elisa on perustanut yli 70 startup-kumppanuutta. Esimerkkinä menestyksekkäästä yhteistyöstä voidaan kutsua muun muassa .Transfluent ja Oura ja monta muuta.
Asiakaspalvelu on helppo tapa löytää ratkaisu
Mahdolliset aiheet on jaettu osaksi, sillä pitää vain valita aihe ja sinulle annetaan sopivat Elisa yhteystiedot, jotta kysymyksiin vastataan nopeammin. Asiakaspalvelun avulla voidaan saada tietoja ja vastauksia seuraaviin aiheisiin:
OmaElisa
- Elisa käyttäjätunnus ja salasana
- OmaElisa sovellus matkapuhelimille
Kysymyksiä laskuista?
- Tietoja talletuksistasi
- Opas E-laskujen käyttämiseen
- Miten tehdä maksusuunnitelma ja maksaa laskuja myöhemmin?
- Miksi lasku on korkeampi kuin ennen?
- Laskujen maksut – mistä löydetään kaikki maksetut ja maksuttomat Elisa laskut?
- Mitkä vaihtoehtoja on jotta saada ja maksaa laskuja?
Vihjeet ja vinkit
- Elisan palveluiden ja tilausten peruuttaminen
- Saunalahti ennakkomaksut
- Uuden SIM-kortin tilaaminen ja aktivointi
- Mitä tehdä, jos puhelin pyytää PUK-koodia
- Elisa Viihden kanavat
- Elisa Viihden käyttäjätunnus ja PIN-koodi
Asetukset ja vianetsintä
- Mitä tehdä, jos kokeillaan yhteyksien häiriöt?
- Elisa ja Saunalahti asetukset Androidille
- Elisa ja Saunalahti asetukset iPadille ja iPhonelle (iOS)
- Elisa Viihdettä koskevat ongelmat ja niiden ratkaisu
Niihin ja moniin muihin kysymyksiin voidaan löytää vastaukset, jos otetaanyhteyttä Elisa asiakaspalveluun.
Now I understand. These two idiots messed up my
invoice .
My invoice for my phone 32.90,
Price agreed 21.90.
This is not funny !!