Käytä Elisa yhteystiedot jotta ottaa yhteyttä Elisa asiakaspalveluun ja ratkaista ongelmasi

Mikä Elisa yritys tekee?

Elisa on ICT-, online- ja tietoliikenne-palveluyritys. Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä palveluita viihtymiseen ja viestimiseen, sekä työvälineet organisaatioiden tuottavuuden ja toiminnanparantamiseen. Puhelinliittymät ja laajakaistaliittymät kuuluvat yhtiön palveluvalikoimaan.

Mitä Elisa yritys voi tarjota yrityksille ja yksityisille?

Yritys tarjoaa kaikkea, mitä nykyaikainen ihminen tai yritys voi tarvita elämässä ja toiminnassa. Elisan tuotteet ja palvelut tekevän elämää helpommaksi. Jokainen asiakas voi löytää sopiva laite tai palvelu. Kaikkia Elisa tarjoamat tuotteet voidaan tarkistaa ja kysyä niistä Elisa asiakaspalvelussa. Sitä varten vain käytä Elisa yhteystiedot nettisivulla.  Elisa tarjoa seuraavat tuotteet ja palvelut:

Miten voidaan ottaa yhteyttä Elisa saunalahti asiakaspalveluun ?

Elisan yrityksessä on enemmän kuin neljä miljoonaa asiakasta Suomessa, Virossa ja ulkomailla. Yhtiö tekee kaikkea, jotta kaikki käyttäjät voisivat helposti ja nopeasti ratkaista ongelmaa tai kysyä kysymystä. Siksi muutamat tavat suositellaan, jos on tarve ottaa yhteyttä asiakaspalveluun:

  1. Käytä oma Elisa asiakaspalvelu. Se on saatavilla sekä tietokoneella että matkapuhelimen sovelluksena. Sen avulla voidaan hoitaa liittymä- ja laskuasiat jonottamatta.
  2. Asiakaspalvelu Chat, jonon voidaan kirjoittaa ja saada vastauksen nopeasti.
  3. Elisalla on toimivat sivut suosituimmissa sosiaaliverkkoissa: Facebook, Twitter, LinkedIn ja Instagram.
  4. Kaikki Elisan asiakastiedottet voidaan seurata sivulla elisa.fi/asiakastiedotteet.
  5. Sieltä löytyy tiedot tulevista huoltotöistä, korjatuista ongelmista jne.
  6. Elisan verkkosivustossa voidaan varaa soittoaika asiakaspalveluun. Täytyy vai valita aihe ja kirjoittaa numerosi, ja sinulle soitetaan sovittuun aikaan.
  7. Kaikki Elisa yhteystiedot voidaan löytää sivulta elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot.
  8. Voit aina käydä Elisan myymälöissä, missä työntekijät mielellään auttavat missä tahansa tilanteessa.

OmaElisa

Yksi yrityksen strategia on innovoida digitaalisia palveluita yritysasiakkaille ja kuluttajille. OmaElisa matkapuhelimen sovellus on suunniteltu, jotta kaikki voisivat helposti ja nopeasti hoitaa asiat soittamatta palveluun tai menemättä myymälään. Sen avulla voidaan seurata liittymien käyttöä sekä laskutuksen tilannetta, maksaa laskut, poistaa  ja lisätä estoja sekä hallinnoida liittymien lisäpalveluita.

Mitkä asioita voidaan hoitaa Elisa yritysasiakaspalvelun avulla?

Jos olet yrityksen jäsen ja sinun täytyy hoitaa oman yrityksen asiat, sitä voit helposti tehdä vain klikkaamalla pari kertaa. Elisa yritysasiakaspalvelu on suunniteltu niin, että kaikki tarvittavat linkit ja aiheet ovat samassa sivussa. Voidaan helposti pyydä tarjous, tarkista laskut, löytää ratkaistu ohjeista jne. Myös on helppoa pitää kustannukset kurissa, kun mennään ulkomaille työmatkalle.

Elisa yhteystiedot yrityksille:

Miten on paras tapa ottaa yhteyttä Elisa asiakaspalveluun yksityisille?

Elisa on nykyinen yritys, joka ymmärtää, ettei ihmisillä ole paljon aikaa jonottaa myymälöissä

tai odottaa, kunnes tietoinen työntekijä tulee saataviksi puhelimitse. Siksi Elisa on suunnitellut

muutama yhteyttä ottamisen tapaa, jotta helpottaa ja nopeuttaa palveluprosessi.

Löytä Elisa tuki sosiaalisessa mediassa

Asiakkaat ovat aina olleet yrityksen pääarvona. Siksi asiakaspalvelu Elisa on suunniteltu niin,että jokainen asiakas voisi helposti löytää mitä hän etsi ja ratkaista mitä tahansa ongelma sekä kysyä mitä tahansa kysymystä. Elisa tekninen tuki on myös saatavilla.

Elisa on nykyinen yhtiö ja tekee kaikkea, jotta asiakkaat voisivat helposti ottaa yhteyttä Elisa tukiin. Siksi sivut suosituimmissa sosiaaliverkлoissa on luotu. Voit löytää Elisa:

Vähän Elisa yrityksestä

Elisa yrityksen historia on aloittanut vielä 135 vuotta sitten, kun ensimmäinen puhelinlinja ilmestyi Suomessa. Nyt Elisa asiakaspalvelu palvelee enemmän kuin 2,3 miljoonaa yritystä,julkishallinnon organisaatiota ja kuluttajaa Suomessa. Elisaa kutsutaan markkinajohtajaksi. Elisa on tuonut ensimmäisenä Suomessa 5G-valmiuden mobiiliverkkoon. Se on aloittanut 5G-verkon rakentamisen, jossa entistä nopeammat ja luotettavammat verkkoyhteydet saadaan käyttöön.

Elisa Saunalahti on liittymäbrändi. Se tarjoaa asiakkaille internet- ja mobiilipalveluita. Saunalahti syntyi vuonna 1998 ja nyt on Elisan tytäryhtiö. Kaikki asiakkaat palvellaan yhdessä Elisa Saunalahti asiakaspalvelussa.

Elisan saavutukset

Pitkän historian aikana liikeyritys on kokeillut paljon. Viimeiset vuodet olivat todella tehokkaat ja menestyneet. Yritys jatkaa määrätietoista laadun ja toiminnan parantamista, mikä myös näkyi asiakastyytyväisyyden kasvuna.

Elisa on  kehittämässä ja muuttamassa, mutta ainoa asia mitä aina jää on sen asiakkaat ja heidän tarpeet. Sillä kaikki on tehty, jotta yhtiön asiakkaat olisivat tyytyväisiä ja yrityksen saavutukset näyttävät sitä.

Asiakaspalvelu on helppo tapa löytää ratkaisu

Mahdolliset aiheet on jaettu osaksi, sillä pitää vain valita aihe ja sinulle annetaan sopivat Elisa yhteystiedot, jotta kysymyksiin vastataan nopeammin. Asiakaspalvelun avulla voidaan saada tietoja ja vastauksia seuraaviin aiheisiin:

OmaElisa

Kysymyksiä laskuista?

Vihjeet ja vinkit

Asetukset ja vianetsintä

Niihin ja moniin muihin kysymyksiin voidaan löytää vastaukset, jos otetaanyhteyttä Elisa asiakaspalveluun.

 

One Response

  1. Now I understand. These two idiots messed up my
    invoice .
    My invoice for my phone 32.90,
    Price agreed 21.90.

    This is not funny !!

Leave a Reply to Tarmo Paloniemi Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Puhelutiedot