asiakaspalvelu numero
Käytä Elisa chat tai Elisa asiakaspalvelu numero, jos tarvitaan saada apua tai vastauksia
Miksi asiakkaat luottavat Elisaan?
Elisa on pääasiassa Suomessa ja Virossa toimiva televiestintä, ICT ja digitaalinen palveluyhtiö. Se palvelee yli 2,8 miljoonaa asiakasta, joilla on yli 6,2 miljoonaa tilausta. Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä viestintä- ja viihdepalveluja sekä työkaluja organisaatioille digitalisoimaan toimintaansa ja parantamaan tuottavuutta.
Markkinajohtajana se on myös edelläkävijä uusissa verkkoteknologioissa ja innovaatioissa, kuten 5G. Yhteistyö muun muassa Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa maailmanlaajuisesti kilpailukykyiset palvelut.
Elisan asiakaspalvelu on vielä yksi syy, miksi asiakkaat luottavat Elisaan. On monta eri tapaa ottaa yhteyttä, vaikkapa Elisa chat tai Elisa asiakaspalvelu numero. Elisa yrityspalvelu palvelee asiakkaita eri kanavilla, kuin henkilöasiakkaita. Mutta riippumatta yhteydenkanavasta, asiakaspalvelu auttaa nopeasti ja ammattimaisesti.
Mitkä palveluja ja tuotteita Elisa tarjoa asiakkaille?
Elisa yritys on nykyinen ja moderni yritys, joka ymmärtää asiakkaiden tarpeet ja kiinnostuksen kohteet. Sillä se tarjoaa asiakkaille digitaalisia ratkaisuja jokapäiväiseen elämään, sama kuin laitteita, joita ihmiset nykyään tarvitsevat. Samaan aikaan Elisa auttaa yrityksiä niiden toiminnassa ehdottamalla työkaluja toimistoon, myynnin ja markkinoinnin tueksi. Elisa tarjoaa henkilöasiakkaille ja yritysasiakkaille muun muassa:
- IT- ja tietoliikennepalveluita yrityksille
- teollisen internetin palveluita
- fiksut puhelin- ja vaihderatkaisut
- erilaiset työkalut toimistoon, kuten Office 365 tai Elisa E-faks
- laitteet jokapäiväiseen elämään, mm puhelimet, tabletit, tietokoneet jne.
- kaapeli-TV ja tukevat laitteet
- Elisa Viihde palveluita
- Elisa Kirja-verkkokirjasto
- kotipuhelimet, puhelinliittymät ja muut Saunalahti-liittymät jne.
Onko Elisa asiakaspalvelu puhelinnumeroainoa tapaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?
Elisan asiakkaita on enemmän kuin neljä miljoona, suurin osa joista asuu Suomessa. Joka päivä asiakaspalveluun otetaan yhteyttä tuhansia kertaa. Sillä on monta eri tapaa hoitaa asiat sekä verkossa että asiakaspalvelun avulla. Tutustu kaikkiin yhteydenkanaviin, jotka Elisa asiakastuki ehdottaa:
- Elisa asiakaspalvelu numero on 010 190 240 ja on avoinna arkisin 8-19 ja lauantaina 10-16:30, vaikka häiriöilmoituksia, ilmoitukset kadonneista laitteista ja PUK-kyselyjä vastaanotetaan joka päivä 24 tuntia;
- OmaElisa on saatavilla sekä tietokoneella että mobiilin sovelluksena ja on käytettävissä silloin, kun sopii vain;
- Elisa asiakaspalvelu chat on saatavilla OmaElisassa arkisin 8-19;
- Omaguru auttaa numerossa 060090030 arkisin 8-21 ja lauantaisin 9-17. Tämän palvelun avulla voidaan saada henkilökohtaista neuvonta kaikista kysymyksistä vain yhdellä soitolla;
- Kysymykset Elisa viihde asiakaspalvelusta voidaan kysyä Elisan Sometiimiltä, jonka palvelee Facebookissa, Twitterissä ja Palsta-yhteisössä arkisin 8-20 ja viikonloppuisin 10-20;
- Elisa Palsta on keskustelupaikka, mistä saa vastauksia Elisan tuotteista ja palveluista ilman tarvetta soittaa Elisa puhelinnumeroon. Yhteisöön voidaan ottaa yhteyttä milloin tahansa. Tutustua Palstaan voidaan sivulla palsta.elisa.fi
- Jos asiakas kokeilee häiriötä Elisan verkossa, ennen kuin soittaa asiakaspalveluun voidaan tarkistaa, pidetäänkö jotkut korjaustyöt tai on olemassa muut syyt. Tehdä sitä voidaan häiriökartalla elisa.fi/kartat/#mobile
- on mahdollista varata soittoa asiakaspalveluun, pitää vain valita aihe, päivä ja kellonaika ja asiakkaalle soitetaan. Varaamisen voidaan tehdä lomakkeella sivulla elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot.
Käytä Elisa yrityspalvelun yhteystiedot, jos tarvitaan apua
Jotta kaikki asiakkaat saavat ammattimaista ja nopeaa apua asiakaspalvelusta, jokaista asiakasryhmää palvellaan eri kanavilla. Sillä ollaan varmaa, että pääsee oikealle puolelle. Yritysasiakkaat voivat ottaa yhteyttä asiakaspalveluun seuraavilla tavoilla:
- Häiriöt- ja viat kysymyksissä soita numeroon 010 80 4400. Tämä Elisa puhelin palvelee 24h ilman taukoja sekä vapaapäiviä;
- Elisa asiakaspalvelu puhelinnumero on 010 80 8088 ja auttaa asiakkaita arkisin 8-16:30. Jos tilanne ei tarvitse välittömästä vastausta voidaan lähettää kysymyksen viestilomakkeella yrityksille.elisa.fi/yhteydenottolomake
- Yritysguru auttaa löytää ratkaisuja teknisiin pulmiin numerossa 0600900200 arkisin kello 8-17;
- Elisan verkossa toimii asiakaspalvelurobotti Osku, jolta voidaan kysyä yksinkertaisista pulmatilanteista;
- Yritysasiakaschat on auki arkisin 8-16 ja ilmestyy silloin, kun asiakaspalvelijoita on vapaana;
- Myyntipalveluun voidaan tavoittaa numerossa 0800 04411 arkisin 8-16;
- Jos yritys tarvitsee neuvontaa henkilökohtaisesti voidaan sopia tapaamista myyjän kanssa yrityspisteillä, jotka toimivat Elisan ja Gigantin myymälöissä 20 paikkakunnalla. Varata aikaa tapaamiseen voidaan bookers.fi/elisa_yrittajat/kalenteri.asp?nakyma=userchoose.
Elisa asiakastuki on saatavilla myös sosiaalisessa mediassa
Elisan sivustoilla sosiaalisessa mediassa asiakkaat voivat löytää sekä monta mielenkiintoista tietoja että apua asiakaspalvelusta. Verkkosivuilla löydetään viimeisiä uutisia, mainoksia ja uutuuksia, keskusteluja Elisan asiakkaiden välillä ja monta muuta. Elisan Sometiimi palvelu auttaa ratkaisemaan ongelmia Facebook ja Twitter sivulla. Seurata Elisa sosiaalisessa mediassa voidaan:
- Facebook facebook.com/elisasuomi
- Twitter twitter.com/elisaoyj
- Pinterest pinterest.com/elisaoyj
- Instagram instagram.com/elisaoyj
- Youtube youtube.com/user/elisa
- Linkedin linkedin.com/company/elisa.
Kirjaudu OmaElisaan, jotta saada apua Elisa chatissa mahdollisimman nopeasti ja ammattimaisesti
Elisa chatissa sekä henkilöasiakkaat että yrityksen edustajat voivat saada apua todella nopeasti. Jotta asioiminen chatissa olisi tuloksellista, on parempi ensin kirjautua OmaElisaan (tietokoneella tai mobiilisovelluksessa). Se tehdään sen vuoksi, että kirjautumisen jälkeen vastaavalla palvelijalla on enemmän tietoa asiakkaista eikä hänen täytyy kysyä lisää ja turhaa kysymystä.
Chat löytyy Elisa verkkosivuston oikeasta alalaidasta silloin, kun chat palvelija on vapaana. Jos chat ikkuna ei näy, se tarkoittaa, että kaikki palvelijat ovat varattuna. Siinä tapauksessa voidaan odottaa ja uudistaa sivustoa, tai jos tarvitaan välittömästä apua on parempaa soittaa asiakaspalveluun puhelimitse.
Elisa viihde asiakaspalvelu auttaa, jos on kysyttävää palvelusta
Elisa Viihde on palvelu, jonka avulla saadaan kaikkea, mitä viihtymiseen tarvitaan. Elisa Viihteessä on mahdollista katsoa elokuvat, sarjat ja urheiluohjelmat silloin, kun asiakkaalle sopii vaan. Elisa tarjoaa elokuvien ja sarjojen tallentamista suoraan tv:stä, sillä voidaan katsoa niitä missä ja milloin vain: puhelimella, tabletilla, tietokoneella tai suoraan televisiosta.
Kaikkiin Elisa Viihteen palveluihin voidaan tutustua sen verkkosivustossa elisaviihde.fi. Elisa Viihde asiakkaat voivat löytää kaikki tarvittavat tunnukset OmaElisasta. Asiakaspalvelu auttaa, jos on kysyttävää palvelusta tai tarvitaan neuvonta sekä ohjeita. Esimerkiksi sellaisia tietoja voidaan saada:
- Elisan viihteen tilaaminen ja tilauksien eteneminen
- tunnukset ja koodit
- Elisa Viihde sovellus ja sen käyttäminen
- apua viihden ongelmatilanteissa
- palveluksen siirto toiseen osoitteeseen
- Elisa Viihteen tietosuojakäytäntö ja monta muuta.
Mihin kysymyksiin saa vastauksia soittamalla Elisa asiakaspalvelu numeroon?
Ottamalla yhteyttä asiakaspalvelun voidaan ei vain saada apua, mutta myös tietää lisää palveluista ja tuotteista, saada ammattimaista neuvontaa tai tulla Elisan asiakkaaksi. Jos ilmestyy mikä tahansa kysymys, asiakaspalvelu on aina valmis auttamaan.
Vastaukset moniin yleisiin kysymyksiin ja ohjeet voidaan löytää verkkosivustolla valitsemalla aiheen:
Matkapuhelinliittymät
- sähköposti asetukset mobiiliin
- OmaElisa sovellus
- internet ja MMS-viestit tabletilla ja kännykällä
- PUK-koodi laitteille
Laskutus
- maksetut ja maksamattomat laskut ja niiden tarkistaminen
- E-laskun käyttöohjeet
- maksusopimus ja mahdollisuudet maksaa myöhemmin
- S-ryhmän bonus Elisan liittymissä
Laajakaista
- langattoman verkon (WLAN/ WiFi) käyttäminen ja ongelmatilanteet
- laajakaistamodeemin kytkentä
- laitteiden tilaus ja toimitus
- rajoitukset Elisa verkossa
- laajakaistan tai lisäpalvelun irtisanominen
Mobiililaajakaista
- tietoja 5-G verkosta
- uuden SIM-kortin tilaus
- Elisan mobiiliverkkojen nopeudet
- laitteiden huolto
Kaapeli-TV
- kaapeli-TV asetukset
- Elisa kaapeli-TV:n radiokanavat
- Kaapeli-TV:n ongelmatilanteet
Elisa Kirja
- Elisa Kirja -sovellus
- Elisa Kirjan kopiosuojausmuutos
- Elisa Kirjan e-kirjojen lataaminen
Ohjeet ja vastaukset niihin aiheisiin ja kysymyksiin voidaan löytää verkkosivustolta tai soittamalla Elisa asiakaspalvelu numeroon.Jos tarvitaan enemmän henkilökohtaista apua tai neuvonta, parempaa kirjoittaa Elisa chatiin. Mutta mitäpä yhteyskanava käytetään, Elisa takaa korkealaatuista palvelua.
Mun puhelin sivulliset ei toimivat normaalisti, en pääse maksamaan laskuja, vaikka minulla on elisaturva!
Elisa kirjan uudella kuukausimaksulla väitetään voitavan kuunnella Suomen laajimman äänikirjavalikoiman kirjoja. Otin kokeilujakson ja yritin ladata Petteri Taalaksen tuoreen äänikirjan, joka löytyy valikoimasta, mutta kuukausijaksoin tilaajalle sitä ei löydykään. Ymmärrämkö oikein, laajaksi mainostettu äänikirjavalikoima onkin todellisuudessa rajoitettu valikoima!