Tarkista Lähitapiola yhteystiedot, jotta ottaa yhteyttä Lähitapiola asiakaspalveluun
Tietoa Lähitapiolasta ja sen toiminnasta Suomessa
Lähitapiola Yhtiö keskittyy asiakkaidensa omistamiin yhtiöihin. Se palvelee yksityisiä asiakkaita, maanviljelijöitä, yrittäjiä, yritysasiakkaita ja organisaatioita. Lähitapiolan tuotteet ja palvelut kattavat vahinko-, elin- ja eläkevakuutukset sekä sijoitus- ja säästöpalvelut. Se on myös ammattilainen yrityksien riskienhallinnassa ja hyvinvoinnissa työpaikoilla.
Lähitapiola toimii ihmisille ja heidän tarpeiden täyttymiseen. Lähitapiola asiakaspalvelu palvelee ihmisiä 20 alueyhtiössä. Yhtiössä on noin 300 toimipistettä koko Suomessa. Verkkosivulla on tehty keino, jolla on todella helppoa löytää Lähitapiola yhteystiedot, vain valitsemalla asuinalueen.
Mitkä edut voidaan saada, jos tullaan Lähitapiolan asiakkaaksi?
Lähitapiola on aktiivisesti mukana asiakkaiden jokapäiväisessä elämässä tarjoten erilaisia ratkaisuja ennusteisiin, turvallisuuteen ja hyvinvointiin, mukaan lukien TerveysHelppi, Smart Life Vakuutus e ja hätäpalvelu. Asiakkaat saavat taloudellista turvaa yhteistyöstä S-ryhmän kanssa.
Yritys tarjoa kaikenlaiset vakuutuksen tyypit, kuten:
- Koti ja mökki vakuutukset. Yleisimmät vakuutukset korvaavat myös matkatavaroita ja äkillisiä rikkoutumisia.
- Autot ja veneet. Sellaisella vakuutuksella on mahdollista saada bonuksia ja etuja. Ne korvaavat veneet sekä vedellä että talviteloilla.
- Henkilövakuutukset. Niihin kuuluu lapsien vakuutus, tapaturma-, työkyvyttömyys-, älyhenkivakuutukset ja monta muuta.
- Matkavakuutus. Voidaan tilata vakuutuksen yhdelle matkalle tai pysyvän vakuutuksen.
- Eläin- ja lemmikkivakuutukset. Sellaiset vakuutukset takaavat eläimelle parhaan hoidon, jos sille tapahtuu onnettomuus tai se sairastuu.
- Metsävakuutus. Jos omistat metsää, on aina parasta pitää sitä kunnossa.
- On myös mahdollista säästää ja sijoittaa rahaa Lähitapiolassa.
Mitkä ja milloin Lähitapiola yhteystiedotvalita, jotta saada apua?
Tapiola asiakaspalvelun avulla on todella helppoa löytää lähes toimisto tai saada alueen korvaus-, sijoitus-, vakuutuspalvelunumerot. Siitä saadakseen pitää vain kirjoittaa postinumero, ja automaattisesti annetaan alueen numerot. Jos esimerkiksi pitää tietää Lähitapiola Oulu puhelinnumerot, syötä vain Oulun postinumero, ja kaikki tiedot Pohjoisesta Lähitapiolasta ilmestyy. Sitä voidaan tehdä lahitapiola.fi/henkilo/asiakaspalvelu/yhteystiedot nettisivulla.
On kyllä yleiset yhteystiedot, jotka voidaan käyttää jos ei ole mahdollista tarkistaa alueen tietoja.
- Lähitapiola hätäpalveluun on otettavaa yhteyttä, jos apua tarvitaan välittömästi liikenne-, matka, -kotivahinkotilanteissa. Numero on +35880004531 24h/vrk.
- TerveysHelppi palvelee joka päivä klo 7-23 numerolla 0206 1000
- Jos tarvitaan ottaa Bonukset vakuutuksista pitää ottaa yhteyttä puhelimitse arkisin klo 8-18 numerolla 0800 123 222
- Kaikissa säästöjä ja sijoituksia liittyvissä kysymyksissä pitää soittaa numerolla 09 453 8500 arkisin klo 9-17
- Hoitaakseen pankkiasiat S-Pankissa soita numerolla 010 76 5800 arkisin 9-20
- Verkkopalvelun käyttäjätuki on saatavilla arkisin 8-18 numerolla 09 453 3000
- Jos halutaan antaa palautetta, pyytää yhteydenottoa tai olet muuttamassa, on mahdollista lähettää viesti. Se voidaan tehdä täältä verkkopalvelu.tapiola.fi/a3/YhteydenottoWeb
- Yleisiin kysymyksiin on mahdollista saada vastaukset Lähitapiola chatin avulla, joka on saatavilla aina, kun vieraillaan Lähitapiolan verkkosivua
- Hakea korvausta on helppoa Lähitapiola korvauspalvelun avulla, soittamalla hätäpalveluun tai valitsemalla korvauksen tyyppi verkkosivulta lahitapiola.fi/henkilo/hae-korvausta
- Jos ongelma ei ole niin tärkeä tai pitää hoitaa yleiset asiat, voidaan tehdä sitä käyttämällä Lähitapiola verkkopalvelua.
Lähitapiola kehittää, jotta pysyä ajan mukaan
Kun nykyinen maailma muuttuu niin nopeasti, ja ihmiset muuttuvatkin, Lähitapiola yrittää pysyä ajan mukaan. On ymmärrettävä, ettei kaikille on parempaa käyttää esimerkiksi Lähitapiola puhelin, jotta ottaa yhteyttä asiakaspalveluun tai hoitaa jotkut asiat. Kun ihmiset matkustavat paljon ja käyttävät enemmät sosiaali verkkoja tai matkapuhelinsovellukset, Lähitapiola yritys on luonut uudet modernit kanavat, jotta asiakkaat voisivat aina seurata tapahtumia:
- S-mobiili sovellus. Jos asiakkaalla on tämä sovellus älypuhelimessa ja S-pankin verkkopankkitunnus, voidaan helposti hoitaa kaikki vakuutukseen liittyvät asiat.
- Sivu Facebookissa facebook.com/lahitapiola
- Twitter twitter.com/Lahi_Tapiola
- Instagram instagram.com/lahitapiola_lokaltapiola/
- Youtube youtube.com/user/TapiolaGroup
- Linkedin linkedin.com/company/l-hitapiola.
TerveysHelppi on Lähitapiola asiakaspalvelun luotu uusi toimintamalli
TerveysHelppi on todella nykyaikainen etäpalvelu. Jos asiakkaalle tulee mieleen joku kysymys terveydestä, tai tuntuu siltä, että hän on sairastunut, ei pidä mennä terveyskeskukseen ja tuhla aikaa. Lääkärit ja sairaanhoitajat TerveysHelpissa hoitavat terveysasiat nopeasti ja asiakkaalle parhaiten sopivalla tavalla.
Jotta tämä palvelu olisi aina käteen ulottuvilla, älypuhelin sovellus on suunniteltu. Sen voidaan ladata App storesta tai Google Play storesta.
Miten tämä palvelu toimi?
- Jos ilmestyy ongelma tai kysymys, ota yhteyttä TerveysHelppiin. Se on mahdollista tehdä sekä soittamalla numeroon 0206 1000 tai kirjoita applikaation chattiin.
- Lääkäri tai sairaanhoitaja kuuntelee oireet ja niiden perusteella voi suositella mitä tehdä tai minne mennä.
- Jos on tarve käydä sairaalassa, TerveysHelpin avustaja voi varata aika vastaanotolle puolestasi. Laaja hoitolaitosverkosto antaa mahdollisuudet palvella asiakkaan lähellä.
- Samalla yhteydenotolla voidaan saada tietoja kyseistä korvausasiasta.
- Siinä tapauksessa, jos vastaaja ei pysty auttamaan, asiakkaalle annetaan ohjeet, miten toimia ja myös lähetetään oikeaan osastoon.
Miksi asioiminen Lähitapiola verkkopalvelussa on yrityksille helpoin?
Lähitapiolan asiakkaina ovat monet yritykset. Niille on todella tärkeä säästä aikaa ja saada mahdollisuudet hoitaa kaikki asiat silloin, kun on aika ja siinä, missä on mukavampaa. Siksi verkkopalvelu on aina oltu paras vaihtoehto.
Kun yrityksellä on verkkopalvelusopimus, se voi hoitaa vakuutusasioita henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla tai Lähitapiolan tunnuksilla. Se tehdään sen varten, ettei joku muu, vain yrityksen vastaaja voisi tarkista ne tiedot.
Mitä yrityksen asioita voidaan hoitaa verkkopalvelussa?
- Mitkä vakuutuksen on yrityksellä ja paljonko ne maksavat
- On mahdollista päivittää asiakastiedot ja tehdä muutoksia vakuutusturvaan
- Voidaan tulostaa voimassaolotodistukset
- On helppoa hakea korvaukset ja tehdä vahinkoilmoitukset
- Ilmoittaa työtapaturmasta
- Tehdä työtapaturmavakuutuksen palkkailmoitukset
- Ilmoittaa yrityksen laskutiedot jne.
Jos tunnus tai salasana on hukassa, pitää ottaa yhteyttä yrityksen pääkäyttäjään ja hän voi aktivoida tunnuksen uudelleen. Jos se ei onnistu, on aina helpompaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.
Lähitapiola korvauspalvelu on mukava ja helppo keino hoitamaan epämukavat tilanteet
Jos elämässä tapahtuu vahinko, Lähitapiolan asiakkaat voivat aina olla varmaa, että heille autetaan. Vahingosta pitää ilmoittaa heti,nopeinta tapa on tehdä sen verkkopalvelussa, ja siitä saa korvauksen nopeasti.
Lähitapiola on ajatellut kaikesta mahdollisesta tilanteesta, joka voi tapahtua. Sille on tehty koko toimintaohjeet, jonka avulla on helppoa ymmärtää mitä tehdä. Kaikkiin toimintaohjeisiin voidaan tutustua täällä lahitapiola.fi/henkilo/hae-korvausta/toimintaohjeet.
Se on todella helppoa käyttää, kun kaikki mahdollisuudet on jaettu osaksi, kuten esim. autovahingot ja siihen liittyvät mahdolliset tilanteet. Pitää vain valita tarvittavan osan, ja sinulle annetaan yhteystiedot ja ensimmäiset ohjeet.
Mihin kysymyksiin Tapiola asiakaspalvelu osaa vastata?
Asiakaspalvelu on helpoin tapaa saada vastauksia ja apua melkein kaikissa tilanteissa. Ei täytyy mennä konttoriin tai odottaa tulosta kauan. Pitää vain valita tilanteen sopivat Lähitapiola yhteystiedot ja apu tulee heti.
- Pitääkö ilmoittaa, jos muutetaan ulkomaille?
- Minkä korvauksen saa, jos tapahtuu onnettomuus?
- Mikä on S-mobiili?
- Mitä tehdä, jos tuntuu että sairastuu, mutta ei ole mahdollisuutta käydä sairaalassa?
- Mitä vakuutus tarvitaan, jos mennään matkaan?
- Voiko saada lisäkorvauksen ja missä tapauksissa?
- Mitä vakuutus sopii parhaiten lapsille?
- Mitä kuluu korvaukseen?
- Mitä on Omaetu ja paljonko sitä saa?
- Miksi ei saanut bonuksia vakuutuksesta?
- Missä voidaan rekisteröidä saadakseen bonuksia?
Niihin ja moniin muihin kysymyksiin voidaan nopeasti saada vastaukset, jos otetaan yhteyttä Lähitapiola asiakaspalveluun. Vastauksien lisäksi saa mukavaa palvelua ja ammattimaista apua kaikissa vakuutukseen liittyvissä tilanteissa.