Miten on parasta ottaa yhteyttä Nordea asiakaspalveluun – kirjoittaa Nordea chatiin tai eri tavalla?
Nordea konsernin toiminta Suomessa ja maailmalla
Nordea on Pohjoismaiden johtava pankki ja yksi Euroopan suurimmista pankeista. Se on edustettu 17 maassa ja toimi useiden sivuliikkeiden, tytäryhtiöiden ja edustustojen kautta. Oman verkon lisäksi konsernilla on myös yhteistyösopimuksia pankkien kanssa eri puolilla maailmaa tarjotakseen laadukkaita ratkaisuja, jotka täyttävät kansainväliset liiketoiminnan tarpeet. Pankki tarjoaa nykyaikaisia ratkaisuja myös asiakaspalvelussa, kuten Nordea chat tai verkkopalveluja.
Konsernin historia alkaa vielä 200 vuotta sitten. Jotkut pankit sukupuusta olivat vanhimmat pankit Pohjoismaissa, kuten Suomen Yhdyspankki, joka aloitti toiminta vielä vuonna 1862 tai Sparekassen for Kjøbenhavn og Omegn Tanskassa vuodesta 1820.
Suomessa Nordea asiakaspalvelu palvelee enemmän kuin 2,8 miljoona asiakkaita ja se on suurin pankki maassa.
Nordea tarjoaa erinomaisia asiakaskokemuksia ja palveluja
Nordealla on neljä liiketoiminta-aluetta: henkilöasiakkaat, pienet ja keskisuuret yritykset, suuret yritykset ja rahoituslaitokset, mobiilipankki. Kaikille ryhmälle tarjotaan ammattimaiset palvelut ja tuotteet, jotka kattavat asiakkaiden tarpeet.
Palvelut henkilöasiakkaille:
- päivittäiset raha-asiat, kuten tilit ja maksut, kortit, internet ja puhelin
- lainat, muun muassa asumisen rahoitus, kulutusluotto, opintolaina
- säästöt, mihin kuuluu rahastot, sijoittaminen, joukkolainat, sijoitusobligaatiot jne.
- vakuutukset, esimerkiksi henkilö-, vahinko, lastenvakuutukset
- asiakasetuja.
Palvelut pienille yrityksille:
- maksuliike, mihin kuuluu yrityskortit, tilit ja tiliraportointi, laskutus ja maksaminen jne.
- rahoitus, mm. investointi, myyjänyhteistyö
- riskienhallinta, kuten korkosuojaus, henkilö- ja omaisuusriskit, ulkomaankauppa, valuuttasuojaus, pankkitakaukset jne.
- sijoittaminen, mihin kuuluu sijoitustilit, rahastot, kassavarojen hallinta, joukkolainat jne.
- ratkaisuja eri asiakasryhmille.
Palveluja suurille yrityksille:
- Asset Management
- pankkien välinen toiminta
- Cash Management
- Nordea Finance rahoitus palvelut, kuten Laitekantojen rahoitus- ja hallintapalvelu, myynnin rahoitus, myyntisaatavien rahoitus, tukkukaupan hallinta jne.
- arvopaperipalvelut, mm. kansainväliset säilytyspalvelut ja liikkeeseenlaskupalvelut.
Mobiilipankki palvelut:
- mobiilisovellukset iPhone- ja iPad, Windows ja Android-laitteille
- Apple pay
- Nordea Wallet
- Siirto
- Wrap.
Mitkä Nordea yhteystiedot käyttää, jotta saada apua?
Nordealla on melkein 3 miljoona asiakasta Suomessa ja enemmän kuin 10 miljoona koko maailmassa. Nordealle on tärkeä, että jokainen asiakas voisi saada apua mahdollisimman nopeasti ja oikeasti, siksi muutama kanavat on luotu, jotta ottaa yhteyttä Nordean asiakaspalveluun.
- yleinen asiakaspalvelu on saatavilla päivittäin 24 tuntia numerolla 02003000 ja ulkomailta soitettaessa +358 200 3000;
- chat voi auttaa Nordea verkkosivulla arkisin klo 8-22;
- jos halutaan keskustella asiasta henkilökohtaisesti, voidaan sopia tapaamisen soittamalla asiakaspalveluun. Verkkotapaaminen on mahdollista pitää arkisin klo 8-20 ja lauantaisin 10-16;
- automaattien ja konttoreiden Nordea aukioloajat voidaan tarkistaa sivulta https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/tuki/konttorit-ja-automaatit.html;
- jos kortti katoa, pitää soittaa numerolla 020333 milloin tahansa, tämä Nordea puhelinnumero on aina saatavilla;
- Nordea asiakaspalvelu verkkopankki on käytössä 24 tuntia jokaisena päivinä ja toimi kaikkialla, missä on Internet-yhteys.
Asiakkaat voivat myös ottaa yhteyttä Nordea tytäryhtiöihin.
- Nordea Funds OY:lle voidaan soittaa numerolla 096850120 maanantaista torstaihin klo 10–16 jos tarvitaan vakuutus- tai rahoitusneuvontaa ja numerolla 091835360 tiistaisin klo 9–10 ja torstaisin klo 14–15 vakuutus-, pankki- ja sijoitusasiakkaille;
- Nordea Henkivakuutus palvelee verkkopankissa, Nordea konttoreissa ja asiakaspalvelussa;
- Nordea rahoitus asiakaspalvelu on saatavilla suomen kielellä numerolla 020086210 ja ruotsin kielellä numerolla 020086211 arkisin klo 8-18. Jos kysymys koskee rahan nostamista Puhelinpalvelusta, pitää soittaa 0200 86210.
Nordea tarjoa palvelut monissa maissa, ja sen asiakkaina ovat yksityiset ihmiset sekä yritykset. Kun yrityksien tarpeet ja ongelmat voivat olla erilaisia, kuin kuluttajilla, omat yhteyskanavat on luotu. Nordea yhteystiedot yrityksille on seuraavat:
- Nordea Business Centre on saatavilla numerolla 02002121 joka päivä 24t ilman taukoja. Jotta nopeuttaa palvelua ja hoitaa turvallisesti yrityksen pankkiasioita pitää tunnistautua pankkitunnuksilla;
- maksuliikeneuvonta palvelee arkisin klo 8-17 numerolla 020067210;
- jos halutaan pyytää lisätietoja tai apua yrityspalvelusta, pitää soittaa 02002121 arkisin 8-18;
- yrityskorttien asiakaspalvelu palvelee asiakkaita kolmella kielellä: suomea, ruotsia ja englantia. Jos kysymys koskee Nordea Business MasterCard ja First Card -kortteja, soita 020052300.
On myös mahdollista saada apua sekä seurata Nordea uutisia suosituimmassa sosiaaliverkoissa:
- Facebook www.facebook.com/NordeaSuomi
- Linkedin www.linkedin.com/company/nordea
- Twitter twitter.com/Nordea_FI
- Youtube www.youtube.com/user/NordeaSuomi.
Nordea puhelinnumero on saatavilla aina auttamaan asiakkaita
Nordea asiakaspalvelu palvelee asiakkaita joka päivä 24 tuntia vuorokaudessa, ilman taukoja eikä vapaapäiviä. Asiakkaat voivat olla varmaa, että heidän ongelmat hoidetaan huolellisesti ja nopeasti. Nordea 24/7 asiakaspalveluun voidaan soittaa edes jos ollaan ulkomailla.
Jotta palvelu olisi nopea ja turvallista, soittaessa pitää tunnistautua pankkitunnuksilla. Sillä ollaan varmoja, että kaikki pankkiasiat ovat suojattuna.
Soittamalla Nordea puhelinnumerolle voidaan myös varata aika verkkotapaamiseen. Sen tehdäkseen kannattaa vain tietää pankkitunnukset.
Nordea ePalvelu on kanava, jonka avulla muiden verkkopankkien asiakkaat voivat hoitaa asiat
ePalvelu on sähköinen kanava sille korttiluottoasiakkaille, joilla on käytössä muun pankkien kuin Nordea pankkitunnukset. Tämän palvelun avulla voidaan hoitaa korttiluottoon liittyviä asioita silloin, kuin asiakkaalle sopii. Se toimi suojatussa ja turvallisessa verkkoyhteydessä.
ePalvelussa voidaan muun muassa:
- tarkistaa korttiluotolla olevia tapahtumia
- siirtää rahaa korttiluotolta pankkitilille
- lähettää viestiä asiakaspalveluun
- muuttaa kortin asetuksia
- tilata uuden PIN-tunnus, jos edellinen on kadonnut jne.
Nordean asiakkaille, joilla on Nordea pankkitunnukset, tarjotaan vastaavat palvelut verkkopalvelussa.
Käytä suojattu tai avoin Nordea chat jotta saada vastauksia heti
Nordea Chat on luotu verkkosivulla, jotta asiakkaat voisivat helposti ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja saada apua välittömästi. Chat on jaettu kahdeksi tyypiksi:
- avoin chat. Sitä käytetään, jos asiakkaalla on yleiset kysymykset, jotka eivät tarvitse tunnistautumista;
- suojattu chat. Saadakseen apua tässä chatissa pitää tunnistautua pankkitunnuksilla, jota on mahdollista valita pudotusvalikosta (esim. Nordea-, Osuuspankki-, Danske pankki- tai muu pankkitunnukset). Suojatussa chatissa on mahdollista hoitaa henkilökohtaiset asiat.
Tarkista Nordea aukioloajat, jotta vaivattomasti päästä konttoriin
Jos kortti katoa, tai joku ongelma ilmestyy ja halutaan ratkaista sen ammattimaisen kanssa, on parempaa käydä Nordean konttorissa. Asioiminen työntekijöiden kanssa on aina mukavampaa ja antaa varmuuden, että asiakkaalle autetaan.
Nordean verkkosivulla on luotu konttorihakukartta pankki.nordea.fi/tietoa-nordeasta/tietoa-nordeasta/konttorien-ja-automaattien-haku
On mahdollista hakea konttorien tai maksuautomaattien tietoja katuosoitteella, paikkakunnan nimellä tai postinumerolla. Kun avataan osoitetiedon hakutulosluettelossa, saadaan näkyviin sijainnin, aukioloajat ja tarjoamat palvelut.
Missä tilanteissa Nordea asiakaspalveluvoi auttaa?
Asiakaspalvelun avulla on mahdollista saada apua missä tahansa tilanteessa, mutta jotta helpottaa vastauksen etsimistä, UKK sivu on luotu. Mahdolliset aiheet on jaettu osaksi. Asiakaspalvelun avulla voidaan saada tietoja ja vastauksia seuraaviin aiheisiin:
Verkko- ja mobiilipalveluihin liittyvät aiheet:
- verkkopankki
- mobiilipankki
- pankkitunnukset
- automaatit
- turvallisuus
Nordea 24/7:
- mitkä asiat on mahdollista hoitaa tässä palvelussa?
- milloin on parasta soittaa Nordealle?
- miksi pitää käyttää pankkitunnukset?
- voiko hoitaa asiat ilman pankkitunnuksia?
- millaisissa kysymyksissä voidaan kirjoittaa Nordea chatiin jne.
Lähimaksaminen:
- miten lähimaksaminen toimii?
- mistä saadaan lähimaksukortin?
- kuinka turvallista lähimaksaminen on?
- millaiset edut lähimaksamisessa on? ja monta muuta
Päivittäiset raha-asiat:
- miten voidaan tehdä osoitteanmuutoksen?
- onko mahdollista avata tiliä aleikäiselle lapsille?
- miten tulla Nordean asiakkaaksi?
- mitä tehdä, jos sukunimi on muuttunut?
Kortit ja maksut:
- ei jaksa maksaa kortilla ostoksia internetissä, missä voi olla ongelma?
- miten tehdä maksua ulkomaille?
- onko mahdollista saada luottokorttia opiskelijalle?
- miten saadaan uuden tunnusluvun?
Lainat ja luotot:
- onko mahdollista saada asuntolaina ja mitkä on sen ehtoja?
- kuinka voidaan saada autolainaa, kun ostetaan uuden auton?
- millaiset lainat voidaan saada pankista?
Nordea Pay:
- mitä on Nordea Pay?
- voiko kirjautua sovelluksesta ulos?
- mitä jos vaihdetaan puhelinta?
Myös voidaan helposti saada tietoja ja vastauksia verkkotapaamisesta, siirroista, tunnuslukusovelluksesta, säästämisestä ja sijoittamisesta. vakuutuksesta ja monta muuta.
Nordea asiakaspalvelu auttaa päivittäin vuorokaudessa, jotta asiakkaat tuntevat varmuutta, jota Nordea ko.
NordeaVisa Electron korttini on mennyt umpeen. Mita pitaa tehda?
Hei ole kuuro olen asaikas nordea miksi norea ott iso sumalla olin lainan 2000 ja 10000e yht 12000 nordea otti 15 tuhatta 552e miksi liikaa