OP fi verkkopalvelu on verkkopankki, jossa kaikki OP asiakaspalvelu prosessit voidaan hoitaa

Osuuspankki Ryhmä Suomessa

Osuuspankki on perustettu vielä vuonna 1902, niin se on palvelemassa suomalaisia jo enemmän kuin 110 vuotta. Pitkän toiminnan aikana se on tullut Suomen suurimmaksi ja suositummaksi pankiksi. Sen konttorit ovat melkein jokaisessa kaupungissa, sekä suurissa että pienissä. Osuuspankki Ryhmällä on enemmän kuin 1,5 miljoona yhteistä vakuutus- ja pankkiasiakasta.

Viimeisinä vuosina pankki on aloittanut uuden progressiivisen strategian. Aika on muuttunut, sama kuin pankin asiakkaiden tarpeet. OP Ryhmä on asteittain muuttunut finanssiryhmästä digitaalisen ajan monialaiseksi palveluyhtiöksi, jotta olla aina samalla tiellä, kun sen asiakkaat.

Sillä uudistunut OP asiakaspalvelu on aloittanut sen toiminta netissä. Sen tärkein tavoite on antaa asiakkaille mahdollisuudet hoitaa kaikki asiat poistumatta kotoa. Nyt kaikki pankki- ja vakuutus koskevat kysymykset ja ongelmat voidaan ratkaista samassa paikassa. Siksi OP fi verkkopalvelu on tullut yksi Suomen käytetyimmissä verkkopalveluista. Yli 10 000 000 kävijää kuukaudessa käyttää asiakaspalvelua tässä verkkosivustossa.

OP pohjola asiakaspalvelun avulla voidaan:

  1. Tutustua pankin palveluihin ja tietää tuotteista.
  2. Maksaa kaikki laskut ja tarkistaa tilitapahtumat.
  3. Hoitaa vakuutus- ja laina-asiat.
  4. Varata aikaa henkilökohtaiseen tapaamiseen konttorissa.
  5. Tilata soiton pankista.
  6. Keskustella pankin asiantuntijan kanssa.
  7. Saada tietoja vakuutus- ja pankkiasioista ja seurata talousuutiset.

OP vakuutus yhteystiedot

Op.fi myös tarjoa henkilöasiakkaiden vakuutukset, riippumatta siitä, millaista vakuutusta tarvitaan. On mahdollista tilata kodin, veneen tai vaikkapa kotieläimen vakuutus. Käyttämällä OP pohjola vakuutus asiakaspalvelu voidaan tutustua erilaisiin vakuutuksiin, laskea eri vakuutusten hinnat ja ostaa sopivan vakuutuksen helposti netistä.

Op fi verkkopalvelu on helppoa käyttää, koska voidaan hoitaa kaikki pankki- ja vakuutus asiat heti kotoa tai työpaikasta. Konttoriin käyminen tarvitaan vain kun täytyy tilata verkkopalvelutunnukset tai allekirjoittaa asiakirjat. OP pankki asiakaspalvelu verkossa toimii myös tableteilla ja älypuhelimilla. Jo enemmän kuin 4 miljoona asiakasta Suomessa käyttää OP pohjola asiakaspalvelu tällä tavalla.  

Op vakuutus asiakaspalvelu on saatavilla muutamalla tavalla:

Miten ottaa yhteyttä OP asiakaspalveluun?

Pankin asiakaspalvelu on jaettu osaksi, jotta jokaiseen kysymykseen on oma linja. Sillä asiakas voi valita, minne soittaa tai kirjoittaa, jotta saada vastauksen tai konsultaation nopeammin. Asiakkaat voivat olla varmaa, että he pääsivät oikealle henkilölle, kun valitaan palvelun osa, eikä täytyy odottaa, kunnes kysymys vaihdetaan vastuulliselle henkilölle.

Pankki:

Op vakuutus asiakaspalvelu:

Vakuutusten verkko-ostajan tuki:

Yritys- ja maksuliikepalvelut:

Puhelinvaihde:

Osuuspankkien omat sivut: uusi.op.fi/op-ryhma/osuuspankit/osuuspankkien-omat-sivut.

OP.fi sosiaalisessa mediassa:

Kysymykset, jotka voidaan kysyä käyttämällä OP fi verkkopalvelu

Tässä sivustossa on vastaukset moniin kysymyksiin. Ei tarvitse enää mennä pankki konttoriin tai soittaa ja odottaa ratkaistusta. Täytyy vain valita kysymyksen, ja vastaus on heti valmis.

Vastaukset niihin kaikkiin kysymyksiin ja moniin muihin voidaan saada OP fi verkkopalvelun avulla.

3 Responses

  1. Hei , kauanko kestää rahansiirto Belgiaan osuuspankista. Laitoin 4.3 siirron mutta ei vielä tänään näkynyt Belgian päässä.

  2. mita teen kun haluan varmistaa mobile key en saa yhtetta esim posti muuttopalvelu. koodi ei nay etta voisin vahvistaa,
    i am pissed of what a faste of time

    1. Mitä teen, kun vakuutusyhtiö on hukannut palautuksen vakuutusmaksusta, jonka maksoin op-pohjolan kehoituksesta kahteen kertaan.summa on 44, 35e.

Leave a Reply to Juha Huttunen Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Puhelutiedot