Sonera chatin avulla saat nopeasti vastauksen kaikki Sonera asiakaspalveluun koskeviin kysymyksiin
TeliaSonera yhtiö
Kun TeliaSonera perustettiin, se oli ensimmäinen kerta, kun kaksi aiempaa vakiintunutta operaattoria kahdessa EU-maassa yhdistettiin. Historiallisesti kuitenkin yritykset olivat jo työskennelleet yhdessä useissa eri hankkeissa ja täydensivät toisiaan monin tavoin.
Nyt TeliaSonera palvelee enemmän kuin 80 miljoona asiakasta koko maailmassa. Se on suurin teleoperaattori Suomessa ja Ruotsissa, mutta se on myös toiminnassa monissa muissa maissa, kuten Viro, Norja, Turkki, Moldova, Tanska, Georgia jne. Sonera asiakaspalvelu palvelee noin 3 miljoona asiakasta Suomessa ja Sonera chatissä on noin viisikymmentätuhatta pysyvää jäsentä.
Telia on viides suurin teleoperaattori Euroopassa ja jatkaa sen edelläkävijän ja korkean teknologian asiantuntemuksen rakentamista edeltäjänsä perittyjen sekä kiinteän että matkaviestinnän alalla.
Mitkä palvelut Telia ehdottaa asiakkaille Suomessa?
Telia OY tarjoaa laajan valikoiman tietoliikennepalveluita Suomessa. Palveluja tarjotaan tuotemerkkien Telia ja Cygate kautta. Mitä pitää tietää yrityksestä ja sen palveluista:
- Telia tarjoaa täydellisen valikoiman mobiilipalveluja ja on yksi Suomen johtavista matkapuhelin operaattoreista.
- Telia on myös suuri kiinteän viestinnän ja TV: n tarjoaja. Operaattori tarjoaa viestintäpalveluja ja laajakaistayhteyksiä yrityksille ja kuluttajille eri puolilla maata, ja sillä on vahva läsnäolo täydellisellä valikoimalla kiinteitä palveluja Pohjois-, Itä- ja Lounais-Suomessa.
- Yritys tarjoaa tukkumyyntipalveluja sekä puhelinviestinnässä että kiinteässä viestinnässä.
- Telialla on omat myyntikanavat ja kauaskantoiset ulkopuolisten jälleenmyyjille
- Cygate on tärkein turvallisten ja hallittujen IP-verkkoratkaisujen ja järjestelmien integroinnin toimittaja Pohjoismaissa.
Miten on helpointa ottaa yhteyttä Teliasonera asiakaspalveluun?
Kun asiakkaita on niin paljon ja yrityksen päätavoite on tyydyttää kaikkien tarpeet, monta eri tapaa oli suunniteltu. Sillä jokainen ihminen voi löytää hänelle sopivan ja nopean yhteyttä ottamisen tapa. Siis seuraat keinot ovat saatavilla:
- Voidaan hoitaa asiat itsepalveluna
- Etsiä ohjeita ja apua nettisivulta
- Puhelinsoitto
- On mahdollista varata aika asiakaspalvelusta.
- Telia helppi
- On aina mahdollista käydä Telian kaupassa tai palvelupisteellä ja hoitaa kaikki asiat helposti myyjän tai jälleenmyyjän kanssa
- Jos asiakas kärsi viasta, on parasta tehdä Sonera vikailmoituksen Omalla Sivulla
- Sonera Chat
- Teliasoneralla on sivut sosiaalisessa mediassa, kuten Facebook, Twitter, Linkedin, Youtube ja Instagram.
Onko Soneran asiakaspalvelun yhteystiedot samat sekä yksityisille että yrityksille?
Telia tarjoa palvelut melkein koko maailmassa, ja sen asiakkaina ovat yksityiset ihmiset sekä yritykset. Kun yrityksien tarpeet ja ongelmat voivat olla erilaisia, kuin kuluttajilla, omat yhteyskanavat on luotu.
- Yritysportaali. Kirjautumalla portaalin saa tilata uudet liittymät ja laitteet, selata laskuja tai raportteja, muokata palvelut, kysyä neuvoa jne.
- Kirjautuminen Telia.fi-sivustoon. Sillä yrityksien työntekijät hallintavat työsuhdeliittymät, hakevat PUK-koodia, tarkastelevat puheluerittelyt, tekevät poissaolotiedotteet jne.
- Yritysasiakaspalvelu puhelimitse. Numero 020693693 ma-pe 8-16:30, häiriö ja vikailmoitukset 24 tuntia
- Telia käyttötuki on saatavilla ma-pe 8-20:00, la 9-16:30 numerolla 060015500. Se tarjoa apua käyttö-, ongelma- ja asennustilanteissa
- Neuvottelu palvelut avoinna ma-pe 8-16 numerolla 020017200
- Sovelluskaupan asiakastuki on saatavilla ma-pe 8-17, 020344590
Jos kysymys tai ongelma ei ole kiireellistä, voidaan lähettää sähköpostia lomakkeella telia.fi/yrityksille/asiakastuki/ota-yhteytta/lomakkeet
Millä tavalla Sonera asiakaspalvelu voisi auttaa?
TeliaSonera Finland on moderni yritys, joka ymmärtää nykyisten ihmisen tarpeet. Nyt on paljon helpompaa hoitaa kaikki asiat nopeasti ja vaivattomasti. Melkein kaikkiin kysymyksiin voidaan löytää vastauksen ja kaikkiin ongelmiin ratkaisun. Soneran asiakaspalvelun avulla voidaan hoitaa seuraavat asiat:
- Kaikki puhelinliittymiin koskevat kysymykset
- Hoitaa maksuja ja laskuja
- Tilata palvelu tai lopettaa yhteistyötä
- Löytää Telia yhteystiedot
- Saada ohjeita laitteiden käyttöön
- Ilmoittaa viasta tai tarkistaa ajankohtaiset häiriöt seudulla jne.
Milloin on parasta ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, jotta saada vastauksen nopeammin?
Jokainen asiakas haluaa saada vastauksen helposti ja nopeasti. Siksi Teliasonera asiakaspalvelu toimii eri kanavilla ja eri aikana.
- Chat ja Itsepalvelu avoinna aina 24/7. Häiriöilmoitukset chatissa ma–pe 8–19.30, la–su 9–16.30. Sen avulla on mahdollista hoitaa laskutusasioita, muokata palveluita, avata chatti asiakaspalvelijan kanssa tai tehdä vikailmoituksen.
- Telia puhelinlinja on saatavilla numerolla 020690400 ma–pe 8–18, la 9–16.30. Telian palveluiden ja verkon häiriöilmoitukset ma–pe 8–20, la 9–16.30. Hätätilanteissa 24h/vrk. Puhelin asiakaspalvelusta saadaan apua palveluiden ja liittymien valitsemiseen, ostamiseen sekä Sonera vikapalveluita.
- Ajanvarauksen voidaan tehdä sivulla telia.fi/asiakastuki/takaisinsoitto. Sillä palvelulla asiakas voi tilata soiton ja hänelle soitetaan takaisin varaamaan aikaan (30min) sisällä.
- Telia helppi:n numero on 060010100 ja avoinna ma–pe 8–20, la 9–16.30. Tämä palvelu opastaa, auttaa ja ratkaisee asetus-, asennus-, käyttö- ja käyttöönottotilanteissa Telia kaupoissa, puhelimitse tai vaikka asiakkaan luona paikan päällä.
- Löytää lähin kauppa tai piste voidaan sivulla telia.fi/kauppiashaku
- Jättää yhteydenottopyyntö saa sivustolla telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto
- Vastaukset ja ratkaisut tavallisimpiin ongelmiin voidaan tarkistaa, kun käydään Telian nettisivustolla
- Sonera Chat on saatavilla sivulla yhteiso.telia.fi/t5/Asiakkuus-Telia-tunnukset-Telia/Sonera-chat/td-p/105378. Sen avulla on helppoa hakea tietoa, vinkkejä, keskusteluita tai pyydä apua Yhteisöltä.
Mitä tehdä, jos täytyy ottaa yhteyttä Tele Finland asiakaspalveluun?
Telia yhtiö Suomessa perustettiin yhdistämällä Soneran ja Tele Finlandin. Se antoi mahdollisuudet saada korkealaatuista palvelua kotimaassa Suomessa ja maailmalla. Kaikki asiakkaat, jotka saivat palveluita vanhassa Tele Finland asiakaspalvelussa, automaattisesti tulevat Telian asiakkaiksi. Ei pidä tehdä mitään saadakseen palveluita, kannattaa kuitenkin päivittää liittymät uudeksi Telia Yhteys -liittymäksi, niin asiakkaille aukeaa aivan uudet yhteydet myös ulkomailla.
Mitä on Sonera Chat ja miksi se on niin suosittu?
Sonera chat on luotu, jotta kuluttajat voisivat helposti löytää ratkaisun tai pyytää apua samalta asiakkaalta. Se on mini sosiaali verkko, mutta vain Telia asiakkaille. Nyt Telia yhteisöllä on melkein 50 tuhatta jäsentä ja enemmän kuin 140 tuhatta kirjoitusta. Lukemassa blogia voidaan yllättävästi löytää vastauksen tai hyvän neuvon ihmiseltä, joka on jo kokeillut samaa tilannetta.
Löydä Telia sosiaalisessa mediassa
Sosiaaliset mediat eivät nykyään ole vain paikka, missä ihmiset keskustelevat. Se on moderni tapaa hoitaa asiat, levittää mainokset ja tarjota palveluja. Seuraamassa Telia sosiaalisessa mediassa antaa mahdollisuudet tietää uutiset ensimmäisenä, keskustella ihmisten kanssa, jolla on samat kiinnostukset, saada asiakaspalvelua helposti tai vaikka löytää uuden työpaikan suosituimmassa yrityksessä. Seuraa Teliaa:
- Facebook facebook.com/teliafinland
- Twitter twitter.com/teliafinland
- Linkedin linkedin.com/company-beta/16225581
- Youtube youtube.com/user/sonera
- Instagram instagram.com/teliafinland.
Mitä varten Sonera vikapalvelu on luotu?
Ennen kuin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun on helpompaa tarkistaa, onko alueella joku tekninen ongelma tai vika. Vikapalvelu on luotu jotta asiakkaat voisivat:
- tarkista ajankohtaisia häiriöitä
- tutustua korjattuihin vikoihin
- tietää suunnitteluista huoltokatkoista
- katsoa häiriökartat.
Miksi Telia?
Noin 20 700 lahjakasta työntekijää palvelevat miljoonia asiakkaita joka päivä yhtenä maailman yhteenliittyvillä alueilla. Voimakas yhteysperusta on digitaalisen ekosysteemin keskus, joka antaa ihmisille, yrityksille ja yhteiskunnille mahdollisuuden pysyä yhteydessä kaikkiin asioihin 24/7/365 – heidän ehtojensa mukaan. Tukholmassa sijaitseva pääkonttori on innovaatioiden ja teknologian ydin. Yrityksellä on tarkoitus muuttaa toimialaa ja tuoda maailmaan entistä lähemmäs asiakkaille.
Tärkeimmät faktat ja päivämäärät:
- Perustettu vuonna 1853.
- Osake on noteerattu Nasdaq Tukholmassaja Nasdaq Helsinki
- Noin 496 000 osakkeenomistajaa.
- Norjasta Turkkiin on läsnä Tanskassa, Virossa, Suomessa, Kazakstanissa, Latviassa, Liettuassa, Moldovassa, Norjassa, Ruotsissa, Turkissa ja Uzbekistanissa.
- On sisälly tunnetuimpiin kehityksiin indekseihin, FTSE4Good ja oekomPrime.
Missä tapauksissa on sopivaa käyttää asiakaspalvelua avuksi?
Sonera asiakaspalvelu on nopein tapa saada haluaman tuloksen ongelmassa tai epäselvässä tilanteessa. Sen avulla voidaan tarkistaa vastaukset suosituimpiin kysymyksiin ja ongelmiin. Aiheet on jaettu osaksi, mitä helpottaa vastauksen löytäminen.
- PUK-koodi, mitä se on ja mistä saada sen?
- Miten hakea laskulle lisää maksuaikaa?
- Miten saada MMS- ja Internet-asetukset matkapuhelimeen?
- Matkapuhelinverkon häiriökartta – miten se voi auttaa?
- Millä tavalla tilata Telian tuotteet ja miten seurata tilausta?
- Häiriötilanne tai vika, minne soittaa?
Moniin muihin kysymyksiin voidaan saada vastaukset. Mutta Telia yhtiö ei anna vain palveluja, mutta myös mahdollisuudet tutustua uusiin mielenkiintoisiin ihmisiin ja löytää ideat Sonera chatinavulla.