Käytä Sonera yhteystiedot ja tarvittaessa ota yhteyttä Telia asiakaspalveluun
Telia yritys ja sen toiminta Suomessa
Telia, tai TeliaSonera on yksi suurimmasta tele- ja mobiilioperaattorista Suomessa ja Ruotsissa. Telia asiakaspalvelu auttaa enemmän kuin kolme miljoona asiakasta Suomessa, mutta Telian asiakkaiden määrä on melkein 80 miljoonaa koko maailmassa.
Telia yhdistää Soneran ja Tele Finlandin palvelut ja vahvuudet, sillä Sonera yhteystiedot voidaan käyttää jos tarvitaan.
Mitä Telia tarjoaa asiakkaille?
Telia tarjoaa laaja valikoima palveluita ja laitteita sekä Suomessa että ulkomailla. Kun se on suurin ja nopein matkaviestinverkko Suomessa, kaikki tarvittavaa löytyy.
- laitteet, kuten puhelimet, tietokoneet, tabletit, televisiot, tarvikkeet, laitteet pelaamiseen, nettilaitteet;
- puhelinliittymät;
- laajakaista nettiä kotiin;
- Telia-TV ja viihde palveluita;
- kaikki tarvittavat laitteet pelaamiseen, kuten konsolit, pelit, näytöt jne;
- ja monta muuta palvelua, mitkä helpottavat elämää, muun muassa tietoturva, mobiilimaksu, laitevakuutus jne.
Mitkä Sonera yhteystiedot käyttää, jotta saada apua nopeammin?
Muutamat yhteyskanavat on luotu, jotta asiakkaat voisivat helposti saada apua tai neuvonta Telia Sonera asiakaspalvelusta.
- helpoin tapa hoitaa kaikki asiat itsepalveluna, minkä varten täytyy kirjautua sisään. Se on avoinna aina, 24 tuntia ilman taukoja, mutta häiriötilanteessa autetaan arkisin klo 8–19.30, ja viikonloppuisin klo 9–16.30;
- Sonera asiakaspalvelu numero on 020 690 400, avoinna arkisin 8–18, la 9–16.30. Telian verkon ja palveluiden häiriöilmoitukset voidaan tehdä arkisin klo 8–20, la 9–16.30, hätätilanteissa voidaan soittaa 24h/vrk;
- Telia chat on avoinna aina se löytyy Telian verkkosivusta;
- teknisissä tilanteissa on sopivin pyytää apua Telia Helpista numerossa 0600 10 100, avattu arkisin klo 8–20 ja lauantaisin klo 9–16.30;
- vastaukset ja neuvon yleisimmistä aiheista voidaan löytää sivusta telia.fi/asiakastuki
- jos on tarve saada enemmän henkilökohtaista apua, on mahdollista käydä kaupassa tai palvelupisteellä. Niiden osoitteet helposti löytyy telia.fi/kauppiashaku
- Telia Yhteisöltä voidaan löytää ratkaisun, jos joku muu asiakas on kokenut samanlaista ongelma;
- vikailmoituksen saa tehdä Omalla Sivulla, minkä varten pitää kirjautua sisään;
- Telia yritysasiakaspalvelu palvelee muilla yhteyskanavilla.
Telia asiakaspalvelu auttaa myös sosiaalisessa mediassa
Kun Telia on moderni ja nykyinen yritys, se kehittää nopeasti ja tekee kaikkea, jotta jokainen asiakas voisi saada palvelua tai apua monilla eri tavoilla. Koska monet ihmiset viettävät paljon aikaa sosiaalisessa mediassa, telefinland asiakaspalvelu on valmis auttamaan myös siellä.
- Facebookissa on mahdollista saada vastauksia arkisin noin klo 8-20 välillä facebook.com/teliafinland
- Twiterissä vastataan arkisin klo 8-20 twitter.com/intent/follow
- Linkedin linkedin.com/company-beta/16225581
- Youtube youtube.com/user/sonera
Instagram instagram.com/teliafinland
Millä tavalla yritysasiakkaille on parasta ottaa yhteyttä Telia Sonera asiakaspalveluun?
Yritysasiakkaiden tarpeet ovat vähän erilaisen, kun henkilöasiakkaiden. Siksi jos tarvitaan ottaa yhteyttä Sonera yritysasiakaspalveluun, käytä seuraavat yhteystiedot:
- yritysasiakaspalvelun numero on 020 693 693 ja se on saatavilla ma–pe 8–16.30;
- Telia käyttötuki palvelee ma–pe 8–20, la 9–16.30 numerosa 0600 15 500;
- neuvottelupalvelut ovat saatavilla numerossa 0200 17200 arkisin klo 8-16;
- sovelluskaupan asiakastukiin voi soittaa numerossa 0203 44590 arkisin klo 8-17;
- kirjautumalla telia.fi-yritys sivustolle on mahdollista hoitaa kaikki yrityksen asiat;
- asiakastuki, vastaukset moniin kysymyksiin ja ohjeet löydetään sivulta telia.fi/yrityksille/asiakastuki
- yritysasiakkaat voivat myös saada apua Telian suvuista Facebookissa ja Twitterissä arkisin klo 8-16;
- enemmän yhteystietoja voidaan tietää sivulta telia.fi/yrityksille/asiakastuki/ota-yhteytta
Miten käytetään Telia Chat?
Sonera asiakaspalvelu chat on luotu, jotta jokainen asiakas voisi saada vastausta tai apua odottamatta omaa vuoroa puhelimessa. Jotta Chat voi auttaa, pitää vain kirjautua sisään, ja sen jälkeen on mahdollista hoitaa omat asiat, kuten tarkista laskut tai muokata palveluita. Chat on avoinna aina ja sijaitse verkkosivun oikealla alapuolella.
Missä tilanteissa on hyödyllisin soittaa Sonera asiakaspalvelu numeroon?
Soittamalla asiakaspalvelu puhelinnumeroon on mahdollista ratkaista todella monta ongelmaa, saada neuvonta nopeasti ja ammattimaisesti. Esimerkiksi voidaan:
- saada apua laitteiden ostamisessa
- kuulla neuvoja liittymien ja palveluiden valinnasta
- ratkaista vikatilanteet
- tietää enemmän ehdotuksista ja tarjouksista
- saada opastusta asennuksesta tai asetuksesta jne.
Mihin kysymyksiin voi saada vastauksia asiakaspalvelussa?
Asiakaspalvelun päätavoitteena on auttaa TeliaSoneran asiakkaita mahdollisimman nopeasti ja ammattimaisesti. Asiakaspalvelun henkilöstöllä on tietoja kaikista mahdollisista ongelmista tai tilanteista.
- Mitä on E-lasku ja miten on mahdollista tilata sen?
- Voiko käyttää omat laitteet, kun käytetään Telia TV-palvelut?
- Kuinka irtisanotaan kanavapaketin?
- Mobiilimaksu ei onnistunut, missä voi olla vika?
- Onko mahdollista hakea laskulle lisä maksuaika?
- Miten seurata tilauksen? Onko mahdollistä tehdä sitä netissä?
- Mitä on PUK-koodi ja mistä tilata sen?
- Miksi laajakaista toimi vain yhdestä pistokkeesta?
- Mikä on Telia tunnus ja miksi se tarvitaan?
- Mistä saa asetukset puhelimeen?
- Mitä tehdä, jos netti kännykällä ei toimi ulkomailla?
- Miten voi sulkea sovelluksen matkapuhelimessa kokonaan?
Niitä on vain muutamat kysymykset, joihin voidaan saada vastauksia Telia asiakaspalvelusta. Jos on mikä tahansa ongelma tai kysyttävää, tarvitaan neuvonta tai apua, käytä.
Hei haluaisin tietoa e-Laskutuksesta
Olen Aktian asiakas minä en saa e-laskutus toimimaan vaikka olen syöttänyt tiedot
HEI. Olen Hanneli Viitanen asiakkaanne Tero Viitasen äiti. Ilmoitan tässä viestissä, että Telian kirjeposti menee aina väärään osoitteeseen ja viipyy siellä niin kauan kun/jos siitä osoitteesta viitsivät toimittaa ne meille. – Meidän eli Teron ja minun osoite on Matilda Niemen katu 5 A 16 eikä Matilda Niemen katu 5 A 10. Korjatkaa asia kiitos!
Teliamyymälöihin tulisi saada aina yksi yli 50v asiakaspalvelija! Hän palvelisi vain +50v asiakkaita. Nämä nykyiset tatuoidut rasvapäät eivät osaa suhtautua asiallisesti ikäihmisiin.