VR chat on yksi monista saatavista tavoista ottaa yhteyttä VR asiakaspalveluun

Lyhyesti VR konsernista

VR-konserni on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullinen matkustaja-, logistiikka- ja infrastruktuuri palveluyritys.VR-konserni on kokonaan Suomen valtion omistuksessa. Ryhmä toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on myös toimintaa ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa. Konserni työllistää noin 7 500 ammattilaista, suuri osa joista auttaa asiakkaita VR asiakaspalvelussa.VR-konsernin perustoiminta on tarjota asiakkaille ympäristöystävällisiä matkustaja- ja logistiikkapalveluja. Matkustajat saavat korkealaatuiset palvelut sekä matkojen aikana, että asiakaspalvelussa. VR chat yksi nopeinta tapaa saada apua tarvittaessa ja sen käyttö takaa ratkaisun saaminen.

Mitä voidaan tehdä VR:n avulla?

VR tarjoaa kaikkea mukavaan junamatkustamiseen. Käymällä sen verkkosivulla matkustajat saavat tarvittavat tiedot retkistä ja voivat helposti suunnitella matkan. VR auttaa, jos asiakas tarvitsee:

Mitä on nopein tapa ottaa yhteyttä VR asiakaspalveluun?

Mikäli asiakas tarvitsee apua, asiakaspalvelu on aina valmis auttamaan. On monta eri tapaa ottaa yhteyttä on luotu, sillä jokainen asiakas voisi helposti saada tarvittavat tiedot tai neuvonta sopivalla tavalla. Käytä seuraavat VR yhteystiedot , jos mikä tahansa kysymys tai ongelma ilmestyi:

VR sosiaalisessa mediassa

Jotta olla aina ajan tasalla, VR:llä on profiilit suosituimmassa sosiaalisessa media. Paitsi asiakaspalvelua, johon kaikki seuraajat  voivat olla yhteydessä, siellä on mielenkiintoista seurata uutisia, tarkistaa junaliikenne ja monta muuta. Seurata ja lukea VR on mahdollista:

VR chat auttaa, jos pitää saada apua mahdollisimman nopeasti

Chat palvelu on luotu, jotta asiakkailla olisi mahdollisuus saada apua tai neuvonta mahdollisimman nopeasti. Chat on saatavilla VR:n verkkosivulla ja se pystyy vastaamaan yleisiin kysymyksiin. Yksityisiin kysymyksiin, kuten muutokset lippujen varauksessa tai lippujen peruutus, chat ei voi vastata. Jos chatin avulla ei ole mahdollisuutta saada apua, se suunnata oikeaan asiakaspalvelun osastoon. Pitää muistaa, että ei saa kirjoittaa chattiin yksityiset tiedot, kuten luottokortin tiedot tai lippujen tietoja.

VR mobiili sovellus auttaa myös ilman nettiyhteyttä

VR mobiilisovelluksessa on mahdollista hoitaa monta asiaa milloin ja missä tahansa. Yksi tärkeimmistä ja hyödyllisistä sovelluksen puolesta on se, että lippu kansiossa näkyvä  vr mobiililippu saa avattua aina myös ilman verkkoyhteyttä. Tämän sovelluksen avulla on helppoa:

Mitkä ongelmat voidaan ratkaista soittamalla VR phone (puhelin numeroihin) tai muilla yhteys kanavilla?

Mikäli matkustaja tarvitsee apua tai neuvonta, hän voi helposti ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja saada vastauksia esimerkiksi sellaisiin kysymyksiin:

Niihin ja moniin muihin kysymyksiin asiakkaat saavat vastausta, jos ovat yhteydessä VR asiakaspalveluun. Riippumatta siitä, millä tavalla kerrotaan ongelmasta, VR chatissa tai puhelimitse, apua aina saadaan ammattimaisesti ja nopeasti.

3 Responses

  1. Olen lähdössä huomenna yöjunalla Hki-Kolari ja palaamassa viikon päästä. Onko tietoa koronavirusuhan vaikutuksesta junien kulkuun, makuuvaunujen, wc:den ja ravintolavaunun siivoukseen?

  2. Mistä saa tietoa yöjunien kulusta ja hinnoista maaliskuulla kouvola ylitornio makuuvaunussa tarjoushinnat päivämäärä vapaa

  3. Minun piti lähteä huomenna Ylivieskasta Helsinkiin klo 7.35. Paluu 2.10. Nyt lasten perheillä on kotonaan ja itse 70 v. Ei n us ja alla lähteä. Lipuilla ei ole Ed peruut uuden sturvaa. Saanko mitä Ed nekään lipuista rahaa takaisin .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Puhelutiedot