DNA welho asiakaspalvelu
☎ 6000 3301Käytä DNA chat tai muu yhteyskanava jotta ottaa yhteyttä DNA welho asiakaspalveluun
Mitkä DNA palvelut asiakkaat voivat saada Suomessa?
DNA tarjoaa yksityisille asiakkaille langattomia ja kiinteitä verkkoja. Se on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksutelevision tarjoaja sekä kaapeli- että maanpäällisissä verkoissa. DNA:n maanpäällisen TV-verkko saavuttaa noin 85 prosenttia suomalaisista kotia. Kuituoptinen kaapeliverkko, joka jo mahdollistaa gigabitin nopeuden, on yhdistetty yli 600 000 kotitalouteen. Yritys myös tarjoaa suurimman kanavavalinnan Suomessa. Nykyaikainen 4G-verkko saavuttaa tällä hetkellä yli 99 prosenttia Suomen väestöstä.
DNA welho asiakaspalvelu palvelee asiakkaita koko Suomessa, ja sekä yksityiset sekä yritysasiakkaat voivat saada sieltä apua vaikkapa DNA chatin kautta.
Myös yritykset saavat DNA palvelut, jotka helpottavat liiketoimintaa, kuten:
- Matkaviestinpalvelut
- Tietoliikennepalvelut
- Puhepalvelut
- Puhelinliittymät
- IoT – esineiden internet ja monta muuta.
Millä tavalla on parasta olla yhteydessä DNA welho asiakaspalveluun?
Asiakaspalvelu DNA on saatavilla monilla yhteyden kanavilla, jotta jokainen asiakas voisi helposti olla yhteydessä ja saada apua tarvittaessa. Tarkista seuraavat DNA asiakaspalvelu yhteystiedot ja valita nopein ja sopivin tapa:
- Minun palveluni- palvelu on avoinna aina ja on saatavilla milloin tahansa. Sen avulla voidaan hoitaa kaikki laskuasiat ja ohjata tilaamat palvelut, pitää vain kirjautua DNA tunnuksella sivulla minunpalveluni.dna.fi;
- DNA asiakaspalvelu puhelinnumero on 044144044 ja palvelee arkipäivisin klo 8-18, lauantaisin klo 9-16:30;
- Seniorilinja on saatavilla numerossa 044144244 arkipäivisin klo 9-16;
- Vika- ja katve ilmoitukset voidaan tehdä numerossa 0800300500;
- Myyntipalveluun voidaan soittaa arkipäivisin klo 9-20 ja lauantaisin klo 10-16
- DNA ohjeefoorumi on aina avattu DNA verkkosivulla tuki.dna.fi/org/dna-fi;
- Löytää lähin myymälän ja tarkistaa aukioloajat voidaan sivuston kehittämän palvelukartan avulla map.karttapalvelut.fi/dna;
- DNA chat on auki arkipäivisin ja auttaa yleisissä asioissa.
Onko DNA asiakaspalvelu numero yrityksille sama, kuin yksityisille?
DNA tarjoaa erilaisia palveluita sekä yksityisille että yritysasiakkaille. Siinä tapauksessa, jos tehdä muutoksia yrityksen palveluissa tai pyytää henkilökohtaista apua asiakaspalvelussa, vain yrityksen nimetty henkilö voi tehdä sitä. Muuten tietosuojan politiikan vuoksi mitään tietoja ei anneta.
Yrityksille puhelimet DNA eivät ole ainoa tapa ottaa yhteyttä. Voidaan myös lähettää sähköposti tai hoitaa asiat sähköisessä asioinnissa. Mutta jos tarvitaan henkilökohtaista neuvonta, käytetään DNA palvelunumerot tai seuraavat yhteystiedot:
- DNA asiakaspalvelu numero yritysasiakkaille on 044144099 ja palvelee arkisin klo 8-17. Mutta sinne voidaan soittaa 24/7, jos kysymys koskee PUK-koodia, pitää tehdä DNA vikailmoitus tai kertoa häiriötilanteesta;
- Sähköpostiviesti voidaan lähettää osoitteeseen yritysasiakaspalvelu@dna.fi, mutta vastaaminen kyselyyn voi kestä muutama päivää, siis kiireellisissä asioissa pitää soittaa tai chattaa;
- Yritysmyynti palvelun koskevat kysymykset voidaan kysyä arkisin 8-16 numerossa 0800302030;
- chat on myös apuna arkisin, mutta kun se ei ole saatavilla on mahdollisuus jättää yhteydenottopyynnön täyttämällä lomakkeen chatin ikkunassa;
- Minun yritykseni- palvelukanava on saatavilla aina, kun sopii vain. Sen avulla voidaan hoitaa kaikki asiat, muun muassa laskut, sopimuksen irtisanominen tai muutos jne;
- vastaukset moniin usein kysyttyihin kysymyksiin voidaan löytää sivulta dna.fi/yrityksille/yhteystiedot, ja niihin on parempaa tutustua ennen yhteydenottoa asiakaspalveluun, kun voi olla että ne vastaukset auttavat.
DNA palvelee myös sosiaalisessa mediassa
DNA asiakaspalvelu on myös saatavilla suosituimmassa sosiaali verkossa, kuten Facebook ja Twitter. Siellä on mahdollista sekä kysyä yleisiä kysymyksiä, että tutustua uutisiin ja palveluihin, kommentoida mielenkiintoiset aiheet ja osallistua erilaisissa keskusteluissa.
Serata DNA voidaan siinä sosiaalisessa mediassa:
- Facebook facebook.com/dna.fi
- Twitter twitter.com/DNA_fi
- Google + plus.google.com/+dna_fi
- Linkedin linkedin.com/company/dna-ltd
- Instagram instagram.com/dna_fi
- Youtube youtube.com/dna_fi
DNA chat auttaa, jos apua tarvitaan välittömästi
DNA chat on luotu, jotta asiakkaat voisivat saada välittömästä apua, nopeasti ja odottamatta kunnes soittoon vastataan. Sekä yksityiset että yritykset voivat ottaa yhteyttä asiakaspalveluun chatin avulla. Mutta pitää muistaa muutamat asiat ennen chat käyttöä:
- chat voi auttaa yleisissä kysymyksissä, kuten tietoja palvelusta tai saada yleistä neuvontaa;
- chatissa ei saa kysyä yksityiset kysymykset tietosuojan politiikan vuoksi. Samasta syystä chatissa ei kirjoiteta pankkikortin tietoja tai yrityksen tietoja. Jos niitä pitää keskustella, on parempaa soittaa puhelimitse;
- jos kysymykseen ei ole mahdollisuutta vastata chatissa, apuhenkilö voi suositella, minne soittaa tai kirjoittaa;
- chat ikkuna on verkkosivun oikealla alapuolella, jos sitä ei näky, se tarkoittaa, että kaikki apuhenkilöt ovat varattuna tai chat ei palvele tänä hetkenä. Tässä tapauksessa pitää odottaa vähän tai käyttää muut yhteyskanavat.
Missä tilanteissa voidaan saada neuvonta DNA palvelunumeron kautta?
Asiakaspalvelu voi auttaa löytää vastauksia ja ratkaisuja moniin eri tilanteisiin ja kysymyksiin. Joissakuissa tilanteissa on parasta soittaa, muissa chattaa, ja jotkut asiat hoidetaan itsepalvelussa. Mikäli tarvitaan apua, asiakaspalvelu on valmis auttamaan. Ota yhteyttä, jos et tiedä:
- miten kirjautua Minun palveluni- palveluun
- miten vaihtaa asiakastiedot
- mistä saa PUK-koodin
- mitä tehdä, jos netti hidastuu
- minne soittaa, jos TV viihde ei toimi
- miten mobiilimaksu toimii
- mikä on E-lasku ja mistä tilata sen
Niissä tilanteissa ja monissa muissa, mitkä vain voivat ilmestyä, DNA welho asiakaspalvelu mielellään auttaa. Ei ole mitään eroa, miten yhteyttä otetaan, puhelimitse tai DNA chatin kautta, ammattimaista neuvontaa saadaan aina.